ללמוד סטיילינג במקצועיות

ללמוד סטיילינג במקצועיות

לימודי סטיילינג – איפה מתחילים?

כל מי שתחומי עיצוב אופנה בוערים בעצמותיו, מהחובבים המתחילים ועד למי שמעוניין לקחת את התחביב צעד קדימה, לרכוש השכלה בתחום ולהפוך אותו למקצוע. אחד המקצועות הנחשבים כיום בעולם האופנה ומביאים לידי ביטוי את היצירתיות בטמונה באנשי מקצוע אלו הוא לימודי סטיילינג.

לימודי סטיילינג בית הספר למקצועות האופנה Fashions בניהול אילנה ברטל

מאחר ונושא המודעות והנראות בסביבה הולכת ומקבלת משמעות רבה במפגשים אירועים ובכל פעילות אחרת, הרי שיש חשיבות רבה לפרטי הלבוש איתם אתם מגיעים למפגשים אלו וזה מה שמתיר את הרושם החיובי או השלילי במבט ראשון. לימודי הסטיילינג מאפשרים ליצור את הטרנדים החדשים ולהתאים לכל אדם באופן אישי את מה שמתאים לו בבחירת הבגדים הנכונים ושאר האביזרים אשר יתרמו לביטחונו העצמי ולייצוג הולם שלו מול הסביבה איתה הוא בא במגע. כדי לדעת לבצע סטיילינג נכון ואפקטיבי חשוב שלימודי הסטיילינג ילמדו במקצועיות. מקצוע זה השתלב בעולם האופנה ומעצב לכל אחד ואחת סגנון לבוש המותאם לו  ולצרכים שלו. המקצוע עוסק בבחירת פרטי לבוש ואביזרי אופנה המשתלבים כחלק בלתי נפרד באופן קפדני במטרה להמחיש ולהבליט את האדם על פי סגנונו באופן הנראה לעין ומשאיר חותם חיובי בעיני האנשים בסביבתו. סטייליסט מקצועי יעביר מסר או אמירה המשקפת תדמית ייחודית לכל אדם אותו הוא מלביש.

איפה לומדים לימודי סטיילינג ברמה הגבוהה ביותר?

בבית הספר למקצועות האופנה ברחובות בניהול של אילנה ברטל, נלמדים לימודי סטיילינג  לצרכים שונים סטיילינג אישי, לנשים, לגברים, למגזרים דתיים, קוטור ועוד. במסגרת הלימודים הסטודנטים נחשפים לחידושים בעולם האופנה בכלל ולתחום הסטיילינג בפרט. עוד נלמדים מגוון סגנונות ושיטות בתחום המקובלים כיום בארץ ובעולם ובכך יוכלו הסטייליסטים להשתלב במקצוע זה כחלק מתעשיית האופנה בארץ ובעולם כולו.

לימודי סטיילינג ברחובות – קרוב לבית

הלימודים מתקיימים בבית הספר למקצועות האופנה ברחובות, בכיתות לימוד קטנות ואינטימיות המאפשרות לכל סטודנט להביא לידי ביטוי את כישרונו ולפתח את היצירתיות הטמונה בו. הנושאים הנלמדים בקורס הסטיילינג מגוונים ובהם תוכלו ללמוד נושאים כמו: לימודי סטיילינג בית הספר למקצועות האופנה Fashions בניהול אילנה ברטלסטיילינג אישי ותדמית, פיתוח וגיבוש רעיונות, חיזוי טרנדים, הפקות מקצועיות, תולדות עולם האופנה, חשיבה יצירתית, סדנאות לאביזרי אופנה, שווק, פרסום ויחצנו"ת. במהלך הלימודים יבצעו הסטודנטים מספר פרויקטים שיתווספו לתיק עבודות המהווה את כרטיס הביקור של כל סטייליסט שבדרך ויקל עליו להשתלב בתעשיית האופנה בצורה קלה יותר.

הצטרפו להצלחה עוד היום!

אם גם אתם רוצים ללמוד סטיילינג במקצועיות ולהביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם ולהעביר מסר או אמירה משלכם? בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, הוא בדיוק המקום המתאים עבורכם. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ צרו קשר.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן