קורס תפירה עם מענק שחרור

קורס תפירה עם מענק שחרור

 

תמיד חלמתם ללמוד תדמיתנות ועיצוב אופנה כי זה מקצוע יוקרתי ומבוקש? מרגישים שאתם רוצים להעניק לעצמכם מתנה מיוחדת במינה, אשר תגרום לכם לעצור לרגע את מרוץ החיים? מתלבטים מה ללמוד ורוצים לעת עתה להשקיע את כל משאביכם בקורס שיתרום לכם מקצוע לחיים או שיישאר כתחביב? אבל, השתחררתם מהצבא ואתם מרגישים שאין לכם את המשאבים לכך? דעו לכם שתוכלו לעשות קורס תדמיתנות ועיצוב אופנה עם מענק שחרור בקלי קלות ללא הוצאה כספית מצדכם. רוצים לדעת עוד? תמשיכו לקרוא.

קורס תפירה עם מענק שחרור – מהו מענק שחרור ומה הוא פיקדון אישי?

ברכות לרגל שחרורכם מצה"ל או לרגל סיומכם שירות צבאי משמעותי! הגיע יומכם האחרון במסגרות הנ"ל, כעת אתם אנשים בוגרים וחופשיים. כעת עליכם לקבל החלטה מה תרצו לעשות בהמשך.  כל אשר תבחרו לעשות, תוכלו לעשות מבלי לחשוש לפן הכלכלי. אתם שואלים למה? כיוון שעם שחרורכם מצה"ל או משירות לאומי, אתם זכאים לקבל מענק שחרור ופיקדון אישי. מרגישים ששאתם מבולבלים? אתם לא לבד, כמוכם, כמעט כל מי שמסיים שירות צבאי או לאומי חש כי הוא לא מבין מה ההבדלים בין הדברים ולמה הם זכאים. קודם כל, כדאי להבין מה משמעותו של מענק שחרור ופיקדון אישי. מענק שחרור, משולם לחיילים שהשתחררו ולמתנדבי שירות לאומי הודות לשירותם ותרומתם למדינה. המענק מגיע ישירות לחשבון הבנק של החייל בתוך תקופה של עד 60 ימים. פיקדון צבאי, זכאים לו חיילים שזה עתה סיימו את שירותם הצבאי ומתנדבי שירות לאומי. זהו פיקדון שבמהלך 5 השנים הראשונות מתום השחרור משמשים ל – 6 מטרות בלבד, כאשר לימודים היא אחת מהן. בתום תקופת 5 השנים תוכלו למשוך את כספי הפיקדון לכל מטרה שתרצו. אם אתם מעוניינים לעשות קורס תדמיתנות ועיצוב אופנה עם מענק שחרור חשוב שתדעו כי ישנה אופציה לשלמו גם עם הפיקדון האישי.

קורס תדמיתנות ועיצוב אופנה עם מענק שחרור – האם הקורס הוא רק למתחילים?

קורס תדמיתנות ועיצוב אופנה עם מענק שחרור מיועד לחיילים משוחררים ולמסיימי שירות לאומי – אזרחי. הוא מיועד עבור כל מי שחפץ בכך, ומתאים לשני המינים כאחד. בקורס תדמיתנות ועיצוב אופנה בבית הספר למקצועות האופנה, בהנהלתה של אילנה ברטל, תוכלו למצוא קורס תפירה אשר מתאים לכל הרמות. החל מרמת הבסיס, מהצעד הראשון, דרך מתקדמים ודרך התמחויות שונות ומגוונות. בקורס תלמדו שיטות תפירה יסודיות ובסיסיות ותפירה עילית שעליהן מושתתות  הטכניקות המתקדמות. מעוניינים בקורס תפירה? מוזמנים להשאיר את פרטיכם וניצור עמכם קשר בהקדם.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן