איפה כדאי לי ללמוד לימודי תפירה?

איפה כדאי לי ללמוד לימודי תפירה?

ללמוד ידע הכרחי בשיעורי תפירה

לימודי תפירה הינו קורס מקצועי בתחום לימודי עיצוב אופנה המעניק לבוגר ידע רב בתרגול מעשי ליצירת בגד בעיצוב ייחודי ומקורי. ידע בתפירה הוא ידע הכרחי. תפירה נכונה, איכותית ומדויקת מעידה על טיבו של הבגד וגם על יוצרו. על כן, חשוב ללמוד לימודי תפירה במקום בו נרכשים כל הכלים והידע הדרוש והעדכני ביותר.

לימודי תפירה

לימודי קורס תפירה מקנים לתלמיד ידע ועקרונות נפוצים בתחום התפירה והרכבת חלקי הבגד השונים. מטרת קורס תפירה היא להקנות לתלמיד ידע בסיסי בתפירה, במושגי יסוד בעולם האופנה, בפיתוח מיומנויות התפירה השונות ולימוד העבודה בעזרת מכונות התפירה הביתיות והתעשייתיות. קורס תפירה מיועד לאלו המעוניינים להתוודע לעולם האופנה וללמוד טכניקות שונות בתפירה. קורסי תפירה מוצעים במסלולים שונים וברמות לימוד שונות כאשר המסלול הבסיסי המיועד למתחילים מעניק למשתתפים ידע בטכניקות תפירה, בהפעלת מכונת תפירה, בהכנת גזרות ובגזירת דגמים ותפירה.

לימודי תפירה אצל הטובים ביותר

אחד המקומות המובילים בתחום בו ניתן ללמוד לימודי תפירה בטכניקות מתקדמות ומיוחדות לתפירה של פרטי לבוש מורכבים בתרגול מעשי לשיפור מיומנות התפירה של המשתתפים, הוא בבית הספר ללימודי מקצועות האופנה של אילנה ברטל.

 

לימודי תפירה

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל נלמדים קורסים מגוונים וביניהם קורס בסיסי לתדמיתנות ותפירה בשיטה ייחודית ומקורית היא שיטת ה-AB. השיטה החדשנית שיובאה על ידי המעצבת והתדמיתנית אילנה ברטל מסלוניקי שביוון, מאפשרת לכל מי שרוצה לעצב ולתפור בגדים בקלות ובמהירות, לפתח את היצירתיות ואת הכישרון הטבעי הן כתחביב והן כמקצוע מבוקש ואיכותי. לימודי התפירה מתאימים גם לחסרי ניסיון וגם לבעלי ניסיון הרוצים להכיר שיטת עבודה נוחה ופשוטה ליצירה והכנת גזרות מדויקות לתפירה בעיצוב מקורי.

סרגל הפלא AB – לתפור בקלות

בשיטת הלימוד AB בלימודי התפירה, תוכלו לשרטט גזרה בעזרת סרגל הלא תוך מספר דקות ולעצב ולתפור כל בגד שחלמתם עליו. במסגרת הקורס נלמדים שיטות התפירה והשימוש במכונות התפירה השונות, בעזרת סרגל הפלא ושיטת התדמיתנות AB תשרטטו גזרות לפרטי לבוש שונים ותתפרו בהתאם את הגזרות ששרטטתם ועיצבתם במו ידכם.

לימודי תפירה
סרגל גמיש AB

לימודי התפירה הנלמדים הינם ברמה של תפירה עילית מדויקת בשילוב של טכניקות תפירה המתאימות לאותו פריט, סוג הבד ועיצובו לקבלת הבגד המושלם שלכם. לימודי התפירה בבית הספר של אילנה ברטל נלמדים בשעות הבוקר או הערב לבחירה, בכיתות קטנות ואינטימיות וליווי אישי ומקצועי של צוות המורים המיומן באווירה סבלנית נעימה וכיפית.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן