בחירת בית ספר לאופנה

בחירת בית ספר לאופנה

כיצד לבחור בית ספר לאופנה שמתאים לך

בחירת בית ספר לאופנה זאת החלטה לא פשוטה, מחפשים בית ספר לאופנה בו תוכלו לממש את חלומכם ולרכוש מקצוע מבוקש? הגעתם למקום הנכון. בית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל, מעניק ללומדים בו את כל הידע הבסיסי והאיכותי לרכישת מקצועות האופנה הרבים. מסלול לימודי מקצועות האופנה נרכשים בביה"ס בלימוד מעשי אשר מכין את מעצבי העתיד להשתלבות מהירה ובטוחה בעולם עיצוב האופנה הישראלי והבינלאומי. בקורסים השונים הנלמדים בביה"ס של אילנה ברטל, תלמדו את כל מה שחשוב וכל מה שצריך כדי להיות מובילים בתחום בו בחרתם מבין שלל מקצועות עולם האופנה מתדמיתנות, עיצוב, פיתוח ועוד.

לימודי מקצועות אופנה

לימודי מקצועות האופנה המעשית מתאים לכל סוגי האוכלוסייה מעוניינים לרכוש ידע ומקצוע בו יוכלו לעסוק בעולם האופנה כשכירים או כעצמאיים.  באמצעות הלימודים הפרקטיים מוענקת לתלמידים הזדמנות ללמוד שיטת תדמיתנות ותפירה ייחודית הקרויה שיטת AB. שיטה זו מסייעת רבות בכל שלבי היישום הפרטי של מקצועות האופנה מתדמיתנות, דרך גזירה ותפירת דגמים שונים ומגוונים לכל המינים בכל הגילאים ובכל המידות. הלימודים אצל אילנה ברטל לפי שיטת ה-AB יאפשרו לכם להשתלב במהירות בעולם האופנה הישראלי או הבינלאומי.

הלימודים מתאימים לאלו שרוצים להחליף מקצוע באמצע החיים ולאלו שידעו תמיד שבזה ירצו לעסוק.

בחירת בית ספר לאופנה מה לומדים?

במסגרת הלימודים בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל, ילמדו שיטות עבודה וטכניקות בסיסיות. כמו כן באמצעות הסרגל האנטומי AB תוכלו ליישם את השיטות בקלות ובמהירות ולהביא לתוצאות מושלמות ללא צורך בתיקונים. הלימודים בבית הספר נעשים באווירה נוחה תוך מתן יחס אישי וסבלני על ידי צוות המורים המיומן בניהולה המקצועי של אילנה ברטל. הלמידה נעשית בכיתות קטנות ואינטימיות עם מיטב הציוד המתקדם ביותר על מנת לאפשר לכם להנות מהלמידה ולהפיק תועלת רבה שתגרום לכם לתפור  ולעצב את הבגד האופנתי הבא שלכם.

הגעתם למקום הנכון!

בית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל, פרוס בפריסה ארצית והלימודים בו מתקיימים במספר סניפים ברחבי הארץ. כמו כן ניתן ללמוד בבית הספר במסלול ערב או בוקר לבחירתכם. בחירת בית ספר לאופנה של אילנה ברטל מאפשר לכל אחת ואחד מכם לממש את החלום ולרכוש לו מקצוע מבטיח בקלות ובמיומנות להנאה והצלחה גדולה בהמשך.

בחרת ללמוד את מקצועות האופנה? בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל – הבחירה הנכונה בשבילך!

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן