בחירת בית ספר לתפירה

בחירת בית ספר לתפירה

בחירת בית ספר לתפירה מה חשוב לדעת

אם אתם חולמים להעשיר את הקולקציה הפרטית שלכם בבית בבגדים ללא עלויות יקרות ורוצים ליצור לעצמכם בגד אופנתי בדיוק לפי מדותכם ובדיוק לפי טעמכם, אין ספק שלימודי תפירה ועיצוב אופנתי הם הדרך הנכונה בשבילכם. בעבר מיומנות התפירה עברה בין הדורות ללא הכשרה מקצועית ובעיקר ברמת הבסיס בלבד. כיום ישנם ברחבי הארץ בתי ספר רבים ללימוד מקצועות התפירה והאופנה. בתי ספר לתפירה מעניקים כלים ומיומנויות ליצור באמצעותם פריטים שונים במגוון טכניקות עבודה שגם הם נלמדים בבתי הספר. ההיצע גדול ועל כן יש לבחור בצורה שקולה את בית הספר שיענם על הצרכים שלכם בהתאמה.

לימודי תפירה כל השיטות והכלים הנדרשים היום

בבחירת בית ספר לתפירה חשוב לרכוש את הידע הבסיסי  אשר יעזור לכם לקבל החלטה לעתיד. יש כאלה שירצו לרכוש את הידע ברמה האישית כתחביב ויש כאלה שיהפכו זאת למקצוע ועיסוק חדש בחייהם. בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל מציעים לכם הכשרה מקצועית בעולם התפירה. הלימודים משלבים מגוון קורסים. קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, קורס פיתוח דגמים חדשים, קורס בגדי ים, קורס עיצוב מכנסיים, קורס עיצוב שמלות ערב ועוד מגוון הכשרות ייחודיות לבית הספר.

לומדים תפירה מעבודה מעשית

בית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל הוקם על ידה מתוך ראייה כוללת עתידית להעניק לציבור רחב עתיד מקצועי בו יוכלו הלומדים לפתח את כישרונם ולהפוך זאת למקצוע שיוכל לפרנס אותם בכבוד. כמורה וכמדריכה,  מתמחה אילנה ברטל בלימוד מקצועות התפירה, והתדמיתנות. מניסיונה רב השנים בעיצוב האופנה, הביאה לארץ שיטת תדמיתנות ותפירה מהפכנית שיטת ה- AB  מסלוניקי שביוון. שיטה זו הנעזרת בסרגל ייחודי מעניקה דרך קלה ליישום מהיר, יעיל ומדויק לעיצוב והכנה של כל בגד ובכל מידה ללא צורך בתיקונים חוזרים ונשים.

כשאתם בוחרים ללמוד בבית הספר לתפירה של אילנה ברטל באמצעות שיטת ה-AB, תוכלו ליהנות מיתרונות רבים הכוללים: שיטת תדמיתנות קלה ומהירה, התאמה מדויקת של הגזרות ועיצובן לכל מידה ומבנה גוף ללא צורך בתיקונים, והתאמה מושלמת ליצירה ותפירה בגדלים המותאמים לכל המינים בכל הגילאים ולכל המידות.

בחירת בית ספר לתפירה עשוי להיות מבלבל שימו לב  שבבית הספר של אילנה ברטל תקבלו לשימושכם את הסרגל האנטומי המבוסס על שיטת AB, תרכשו ידע מעשי, תוכנות לימוד לתדמיתנות ותפירה שישמשו אתכם לצרכים האישיים שלכם ולמימוש חלומכם לרכוש מקצוע מבטיח בעולם האופנה המשתנה חדשות לבקרים.

בית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל, הינו היחידי בארץ המלמד את שיטת התדמיתנות והתפירה לי שיטת AB. הלימודים מתקיימים באווירה נעימה בכיתות קטנות בשעות הערב או בבוקר לבחירתכם. כל אחד ואחת מקבלים יחס אישי וסבלני המלווה אותם למשך כל הקורס הנלמד כשבסופו מעבר לידע תצאו עם תיק עבודות ומוצרים מעשה ידיכם. בית הספר זמין ונגיש לכולם ומאפשר ללמוד בכל גיל בפריסה ארצית במספר סניפים ברחבי הארץ.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן