בית ספר לאופנה – המפתח שלכן לקריירה מספקת

בית ספר לאופנה – המפתח שלכן לקריירה מספקת

אם אתן, חולמות ונושמות אופנה ומחפשות לעסוק בתחום ולבנות לעצמכן קריירה עשירה ומספקת שתביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכן ליצור ולעצב לכן ולאחרים פרטי לבוש שונים? המקום הנכון עבורכם ללמוד את המקצוע ולהתפתח הוא בית ספר לאופנה.

בית ספר לאופנה – איפה מתחילים?

בית ספר לאופנה כמו בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, שנמצא ברחובות, יכשיר אתכן במבחר מקצועות של עולם האופנה ויפתח בכן את היצירתיות ליצור, לתפור, לעצב ולפתח לעצמכן קריירה מספקת ומבטיחה בעולם האופנה בתחום שתרצו בו להתמקד. בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, מהווה חממה מובילה לטיפוח היכולות של כל הסטודנטים ללמוד ולהשתלב בתעשיית העיצוב ושאר מקצועות האופנה ולבנות קריירה מקצועית שתקדם ותפתח את הסטודנטים בשוק הישראלי ובחו"ל.

מתוך תיק עבודות של בית ספר לאופנה של אילנה ברטל
מתוך קורס עיצוב שמלות ערב של בית ספר לאופנה – Fashions

לימודי עיצוב אופנה הפכו לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות. עולם האופנה התפתח בעשור האחרון ומעצבי אופנה, בארץ ובעולם, הפכו למפורסמים מאוד. כולנו אוהבים להתלבש ורוצים להראות טוב, בין אם המדובר באירועים חגיגיים כמו חתונות, ימי הולדת ובריתות, אירועים של העבודה או אפילו ביום יום. אנשי המקצוע העוסקים בתחום זה, הם האחראיים הישירים לכך. במרכז ללימודי מקצועות האופנה תוכלו ללמוד מגוון קורסים מקצועיים המבוססים על שיטות לימוד מתקדמות ביותר וייחודיות כמו שיטת העיצוב והתדמיתנות AB אשר הוכנסה לארץ על ידי המנהלת והמורה המומחית של ביה"ס לעיצוב, תפירה ותדמיתנות גב' אילנה ברטל.

מגוון קורסי עיצוב אופנה לבחירתכם

במסגרת תכנית הלימודים המוצעת בביה"ס תוכלו לרכוש ידע ומקצוע בקורסים שונים כמו: קורס תדמיתנות ותפירה, קורס עיצוב מכנסיים, פיתוח דגמים חדשים, עיצוב בגדי ים, שמלות ערב וקז'ואל, עיצוב וסטיילינג, קורס נערות ועוד. הלימודים נלמדים בשעות הערב או הבוקר לבחירתכם, במסגרת כיתות לימוד קטנות אך מאובזרות בכל הציוד מהמתקדם ביותר ובעזרת שיטת הלימוד הייחודית AB, תוכלו לפתח לכם את הקריירה הבאה שלכם.

מתוך תיק עבודות של בית ספר לאופנה של אילנה ברטל
מתוך קורס עיצוב שמלות ערב של בית ספר לאופנה – Fashions

במהלך הקורסים השונים, תוכלו לתרגל את העבודות ואת הלימוד בכיתה ובבית וכל מסיים קורס יצא עם תיק עבודות מעשה יצירתו וכן תעודת סיום בכל קורס מטעם ביה"ס. כמורה וכמדריכה בעלת 30 שנות ניסיון, פיתחה אילנה ברטל את שיטות הלימוד המתקדמות והמהירות ביותר ואשר מאד מדויקות בעזרת סרגל הפלא AB, המקצר הליכים, מונע הסתבכויות עם מידות ושרטוטים, ומשיג לכן תוצאות מדויקות ביותר ללא צורך בתיקונים חוזרים ונשים.

לפתח קרייה עשירה

רוצים להתפתח בתחום האופנה וללמוד מקצוע מבטיח? בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל תמצאו את המפתח להתחלת קריירה מבטיחה ומספקת, שתגשים לכם את החלום שתמיד חלמתם.

לפרטים נוספים על מגוון הקורסים ולפגישת ייעוץ והכוונה, הנכם מוזמנים ליצור קשר ולהירשם ללימודי מקצועות האופנה השונים, ליישום בעתיד הן כתחביב והן כמקצוע לעתיד.

אילנה ברטל – בית הספר למקצועות האופנה, הנשיא הראשון 34, רחובות.

טלפון: 08-9460569 דוא"ל: [email protected]

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן