בית ספר לעיצוב אופנה

בית ספר לעיצוב אופנה

בית ספר לעיצוב אופנה – ללמוד לבטא את עצמך

בית ספר לעיצוב אופנה

האופנה היא אמצעי ביטוי אשר באמצעותה מבליט האדם את אישיותו ואת תכונותיו. האופנה גם מגדירה את האדם. הבגדים אותם הוא לובש מרמזים על מידותיו של האדם. תעשיית האופנה מושפעת עד מאוד מההתפתחויות הטכנולוגיות ומתהליכים המתרחשים בארץ ובעולם. אלה הביאו לכך שענף האופנה פרץ את גבולות המדינות ומשפיעה על כלל האוכלוסייה. מגמה זו הנמשכת עד היום הביאה רבים לגלות עניין בתחום ולרכוש את אחד מענפי המקצוע הקשורים לאופנה ובכך ללמוד לבטא את עצמם בדרך יצירתית ומקורית.

יצירה אופנתית

ענף האופנה הוא תחום אומנותי ויצירתי שכולל קורסי אופנה רבים ומגוונים כגון: סטיילינג, אביזרי אופנה, עיצוב אופנה, קניינות אופנה, תדמיתנות אופנה, שיווק אופנה, ועוד. לימודי אופנה עוסקים בכל שלבי העיצוב והפיתוח הרעיוניים, ומכשירים את הסטודנטים לפתח רעיון מופשט לידי יצירה אופנתית. תכניות הלימוד בתחום מקנות את כל הידע הדרוש ללומדים את התחום לפתח יכולות טכנולוגיות ועיצוביות שיסייעו להם לבטא וליישם את הרעיונות המפושטים שלהם לידי תוצרת ממשית.

בית ספר לעיצוב אופנה

תכניות הלימוד בתחום עיצוב האופנה מתעדכנות בהתאם לחידושים בעולם האופנה ובתעשייה ומקיפות נושאים רבים מעולם האופנה. על כן לא פחות חשוב הוא בחירת בית ספר לעיצוב אופנה שייתן לכם את כל הידע הדרוש ואת הכלים הכי עדכניים על מנת שבעזרתם תוכלו לתת ביטוי אישי ליצירתיות הטמונה בכל אחד ואחת מכם.

המקום הנכון ללמוד עיצוב אופנה

בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, הוא בדיוק המקום הנכון עבורכם. בבית הספר נלמדים קורסי למידה שונים ומגוונים מעולם האופנה כמו: קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, קורס עיצוב מכנסיים, קורס פיתוח דגמים חדשים, בגדי ים, שמלות ערב, בגדי נערות ועוד. הקורסים נלמדים באמצעות שיטה ייחודית וחדשנית היא שיטת ה-AB שיובאה על ידי אילנה ברטל מסלוניקי שביוון ומעניקה ללומדים בשיטה זו את הדרכים המהירות והקלות ליצירת גזרות ותפירת בגדים בעיצוב מקורי וייחודי לכל אחד ואחת ובצורה מדויקת ומהירה ללא חישובים והשקעות זמן רבות.

בית ספר לעיצוב אופנה

במסגרת הלימודים של אחד ממקצועות האופנה בבית הספר של אילנה ברטל, תוכלו לרכוש ידע רב בו תוכלו לבטא את עצמכם בצורה מהירה ומקורית ואף תוכלו בעזרת השיטה החדשנית בשימוש סרגל הפלא AB והכלים הרבים שתקבלו להמשיך ולהתמקצע בתחום האופנה שבחרתם ולהפוך אותו לעיסוק מרכזי בחייכם בו תביאו את עצמכם לידי ביטוי יצירתי ממשי ואפילו להקמת ליין ייחודי משלכם עבורכם וקהל היעד שלכם.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן