להתחיל לימודי תפירה

להתחיל לימודי תפירה

להתחיל לימודי תפירה? אחד המקצועות המהווים בסיס ראשוני ללימוד עיצוב אופנה ותדמיתנות הינו קורס ללימודי תפירה. אמנם רבים מעוניינים ללמוד תפירה לא רק כתחביב ויש כאלו שאף יפתחו זאת לתחום מקצועי אשר יתפתח וישיג את מטרתו האינדיבידואלית של כל לומד. לא רק תלמידים בלימודי אופנה יכולים ללמוד איך לתפור, אנשים רבים לוקחים את קורס תפירה כלימודים בשביל תחביב או בשביל עבודה מהצד, היום נורא אופנתי לתת מתנות אישיות מיוחדות, ולכאן בדיוק נכנסת התפירה, בעזרת קורס תפירה תוכלו ללמוד לתפור ולרקום שמות על גבי פרטי לבוש ליצור לעצמכם פרטי לבוש מגוונים ועוד.

להתחיל לימודי תפירה בבית ספר איכותי

במרכז ללימודי מקצועות האופנה שברחובות, בניהולה של אילנה ברטל, מורה מומחית ללימוד תפירה ותדמיתנות בשיטות לימוד ייחודיות ומקוריות ובעלת ניסיון עשיר בתחום של למעלה מ-30 שנה בעיצוב אופנה, תוכלו לרכוש ידע רב ומגוון המעניק לכם התמקצעות בתחומי ענף עולם האופנה לרבות לימודי התפירה. ביה"ס מקיים קורסי לימוד למקצועות האופנה במסגרת לימודי בוקר או ערב לבחירה בכיתות לימוד קטנות באווירה אינטימית ויחס אישי המאפשר לכל אחד מהלומדים להתמקצע בתחום הנלמד ולפתח אותו כמקצוע לעתיד ולא רק כתחביב.

רשימת הקורסים שלנו

במסגרת לימודי ההכשרה בבית הספר למקצועות האופנה נלמדים קורסים שונים כמו:

כחלק מלימודי מקצועות האופנה, נלמדים הקורסים בשיטות לימוד ועבודה חדשניות וייחודיות כמו שיטת העבודה בעזרת סרגל הפלא AB אשר הובא לארץ על ידי אילנה ברטל, ומאפשר לסטודנטים להכיר שיטה חדשנית, מהירה וקלה לתפירה, עיצוב וגזירת גזרות שונות של ביגוד בצורה מדויקת ללא חישובים מיותרים ושרטוטים רבים. ולהפוך כל חלום ורעיון לבגד מעוצב ותפור במו ידכם פרי יצירתכם בצורה המקצועית ביותר, המדויקת והעונה על הצרכים שלכם.

לימודי תפירה בשיטת AB המהפכנית

במסגרת קורס לימודי תפירה תלמדו לעבוד בשיטת התדמיתנות AB, תכירו ותתרגלו לימודי תפירה במכונות מכל הסוגים לרבות תפירה עילית הנחשבת לתפירה מדויקת ושילוב של טכניקות תפירה שונות בהתאם לסוג הבד והבגד שתרצו לתפור. בגמר הקרוס כל סטודנט יקבל תיק עבודות מעשה ידיו הכולל לפחות שני פריטי לבוש, תעודה למסיימי הקרוס מטעם ביה"ס, וכמובן את שיטת העבודה הקלה, המהירה והמדויקת ביחד עם סרגל הפלט AB.

צרו איתנו קשר ותתחילו את דרככם בעולם האופנה!

לפרטים נוספים על מגוון הקורסים ולפגישת ייעוץ והכוונה, הנכם מוזמנים ליצור קשר ולהירשם ללימודי תפירה ושאר מקצועות האופנה ליישום בעתיד הן כתחביב והן כמקצוע לעתיד.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן