לימודי עיצוב אופנה במקום שלוקח אותך באופן אישי

לימודי עיצוב אופנה במקום שלוקח אותך באופן אישי

עיצוב אופנה הוא תחום מרתק אשר דורש לא רק סטיילינג אישי וטעם טוב אלא גם הבנה בעולם התפירה. לימודי העיצוב מאפשרים לך לתפור לעצמך את הבגדים, לעצב את בגדי החברות ואף להשתלב בעולם האופנה בצורה מקצועית.

הקורסים אשר עומדים לרשותך

לימודי עיצוב אופנה ברחובות – ישנם שפע של קורסים אשר יאפשרו לך לתפור את הבגדים שלך או של אחרים. אם אין לך כל ידע בתחום התפירה ומעולם לא התנסית במכונה, הקורס שיתאים לך הוא קורס למתחילות. אם מכונת התפירה אינה זרה לך את ברצונך לקבל כלים מתקדמים יותר, קורס סטיילינג או קורס שנתי לתדמיתנות, יוכלו לעניין אותך ולהעניק לך כלים מתקדמים באופנה.

קורסים מתקדמים נוספים יהיו קורס לעיצוב בגדי ים, אשר נועד ללמד כיצד להתמודד עם האתגרים של הבד האלסטי ולהוציא דגמים מרגשים. בכל הקורסים נעשה שימוש בשיטות אופנה חדשניות ובשיטת AB המאפשרת גם לך ללמוד מן היסוד.

לימודי עיצוב אופנה ברחובות
לימודי עיצוב אופנה במקום שלוקח אותך באופן אישי

שיטת הלימוד המתאימה עבורך

לימודי עיצוב אופנה צריכים להעניק לך את הכלים הטובים ביותר לתפירה. אין צורך להסתבך עם נוסחאות שונות ושרטוטים מורכבים. היום עומדת לרשותך שיטת AB והיא מתאימה לתחילת הדרך ובמקביל גם ליצירת, עיצוב ותפירת בגדים שנראים מורכבים.

שיטת הלימוד צריכה להתאים עבורך ואם חשוב לך לקבל כלים שקל ליישם אותם, הגעת אל המקום הנכון. בעזרת סרגל ייחודי ניתן לעצב גזרות מדויקות לכל מידה, כולל מידות קטנות וגדולות. אימוץ הכללים קל והתוצאות לא מאחרות לבוא.

לימודי עיצוב אופנה אצל אילנה ברטל

לימודי עיצוב אופנה ברחובות מתקיימים בכיתות קטנות ובליווי של מורים בעלי ניסיון עשיר בתחום התפירה וההוראה. לרשותך קורסי בוקר וערב, קורסים המתאימים לתחילת הדרך וקורסים המיועדים לבעלות ניסיון עשיר. בסיום הלימודים יהיה לך תיק עבודות שיאפשר לך לא רק ליצור את הבגדים שמרגש אותך לתפור אלא גם להשתלב בתחום באופן מקצועי.

לפרטים נוספים על קורס עיצוב אופנה או על מגוון הקורסים שלנו, כל שעלייך לעשות הוא ליצור קשר ולקבוע שיחת התייעצות בה יינתן לך כל המידע ונבדוק אם הלימודים מתאימים עבורך.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן