לימודי עיצוב אופנה שיקנו לך אפשרות לעצב כל בגד

לימודי עיצוב אופנה שיקנו לך אפשרות לעצב כל בגד

החלום שלך הוא לעצב בגדים לעצמך, לחברים ובאופן מקצועי? זה הזמן שלך ללמוד את התחום המעניין ולהתחיל ליצור מבד את כל מה שרצית. לימודי העיצוב יעניקו לך את כל הכלים הנדרשים לך, שפע של ידע מעשי ובסופם יהיה לך ברור מה ניתן לעשות עם כל בד וכיצד ליצור ולעצב כל בגד.

לימודי עיצובים לאופנה לתחילת הדרך ולשיפור היכולות הקיימות

יש לך הזדמנות להיפתח אל עולם התפירה גם אם עוד לא יצרת אפילו בגד אחד בעצמך. לימודי העיצוב יפתחו בפנייך פתח לעולם מרגש, בין אם כבר יצא לך לתפור בעבר ובין אם עוד לא התנסית עם הפעלת מכונת תפירה. הרעיון העומד מאחורי הלימודים הוא לתת לך את כל הכלים לצאת לדרך, כאשר ישנם קורסים המתאימים לתחילת הדרך וקורסים המתאימים גם לשיפור היכולות הקיימות.

לימודי עיצובים לאופנה – בחירה מבין מגוון קורסים ושיטות לימוד אופנה כדאי לבחון כי מה שמוצע לך אכן מתאים לרמת הידע הנוכחית שלך – ולשים דגש על התנסות מעשית. שיטת AB באה לתת כלים מעשיים שיהיה לך קל ליישם, בכל שלב של הדרך.

לימודי עיצובים לאופנה
לימודי עיצוב אופנה שיקנו לך אפשרות לעצב כל בגד

למה ללמוד עם שיטת AB

שיטת AB מאפשרת גם לך ללמוד עיצוב אופנה. הרעיון המרכזי של שיטה זו הוא תפירה בעזרת סרגל פטנט אנטומי שבעזרתו אפשר לבנות גזרה ולתפור גם בלי לבצע חישובים מורכבים או ליצור שרטוטים שמסבכים את התהליך. שיטה זו נלמדת במקומות מובילים בעולם והיא מביאה איתה יתרונות רבים.

השיטה תאפשר לך ליישם במהירות את הידע ולתפירה מדויקת ללא צורך בחזרה לתיקונים. שיטה זו מתאימה בין אם רק החלטת להתחיל לתפור ובין אם כבר יש לך ידע או ניסיון כלשהו. לימודי עיצוב אופנה יאפשרו לך להתחיל להפוך את התשוקה למציאות.

לצאת מהלימודים עם תיק עבודות

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ניתן לך ידע רחב לצד התנסות מעשית. במקום ישנם קורסים למתחילות בתחום התפירה והאופנה, קורסים למתקדמות, קורס סטיילינג, קורס תדמיתנות ואף קורס תפירה לנערות. כל הקורסים מתקיימים בכיתות קטנות, מאובזרות ועם הנחייה של מיטב המורים.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן