לימודי עיצוב ואופנה

לימודי עיצוב ואופנה

לימודי עיצוב ואופנה מסלולי לימוד 

 לימודי עיצוב ואופנה יכולים להיעשות בכמה מתכונות, לא רק כתואר אקדמאי אלא כמכלול של קורסים ספציפיים המדורגים לפי רמתם. תנאי הקבלה לקורסים אלו נעשית בהתאמה אישית ליכולותיהם של המועמדים, לניסיון שלהם בתחום האופנה ולקצב התקדמותם במהלך הלמידה עצמה. קורסים אלו מיועדים הן עבור אנשים ללא רקע ובסיס והן עבור אנשי מקצוע בתחום שמעוניינים להתמקצע בתחום מסוים. קורסים אלו יכולים להוות קרש קפיצה לכל אדם הרוצה לרכוש מקצוע ולעסוק בו כתחביב או כשכיר ואפילו כעצמאי. הלימודים בקורסים ללימודי עיצוב ואפנה מקנים ידע במיומנויות הדיגום, התדמיתנות והתפירה אשר מקנות ללומדים אפשרות ליישם את הרעיון שלהם ולהפכו למציאות.

לומדים מעבודה מעשית

אם את/ה רוצה להיות מעצב/ת אופנה, מקומך פה  אתנו בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל. בית הספר שמרכזו ברחובות ובמספר סניפים ברחבי הארץ, מעניקים לכם אפשרות לרכוש ידע ומקצוע רחב בו תוכלו להשתלב באחד המקצועות הנלמדים בלימודי עיצוב ואופנה המגוונים.

אילנה ברטל הבעלים והמנהל של בית הספר ביחד עם צוות מדריכים מיומן ואיכותי, ישמח להכשיר אתכם בקורסים מגוונים הנלמדים בשיטה ייחודית ומקצועית את לימודי עיצוב אופנה בו תוכלו להתמקצע באחד מהקורסים הכוללים: קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, קורס פיתוח דגמים חדשים, קורס עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, קורס בגדי ים, קורס נערות, קורס עיצוב מכנסיים ועוד מיומנויות מקצועיות שיסייעו לכם ויכשירו אתכם בצורה יסודית ואפקטיבית.

אווירה משפחתית זה סוד הקסם

הקורסים ללימוד עיצוב ואופנה מתבצעים בכיתות קטנות ואינטימיות המעניקות לכם אווירה נעימה, בו תקבלו יחס אישי על ידי צוות המדריכים שילווה אתכם בכל תהליכי הלמידה כאשר בסוף הקורסים תוכלו לצאת עם תעודת הסמכה מטעם בית הספר ותיק עבודות פרי מעשה ידיכם.

הקורסים מיועדים לכלל האוכלוסייה וגם לחסרי ניסיון וידע מוקדם. ניתן לבחור את ימי הלימוד ואת השעות הנוחות לכם בבוקר או בערב.

אחד היתרונות המועדפים ללימוד עיצוב ואופנה בבית הספר של אילנה ברטל, הוא בהקניית שיטת עבודה ייחודית AB שאילנה ברטל הביאה לארץ מסלוניקי שביוון. שיטה זו מקנה לכם כלים פרקטיים, יעילים, קלים ונוחים שיעזרו לכם ליישם ולממש את הידע הנלמד בקורסים ולעצב ולתפור פרטי לבוש שונים לכל המינים בכל הגילאים ובכל המידות.

אם אתם מעוניינים לרכוש מקצוע מבטיח ומעניין באחד ממקצועות העיצוב והאופנה, הצטרפו לאחד הקורסים הנלמדים בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל ותוכלו לממש את חלומכם.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן