ללמוד עיצוב אופנה ברחובות

ללמוד עיצוב אופנה ברחובות

עוד תלמידה שבחרה ללמוד עיצוב אופנה ברחובות
עוד תלמידה שבחרה ללמוד עיצוב אופנה ברחובות

עולם האופנה הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיינו והינו תחום רחב העוסק בתחומי התרבות וההתנהלות שלנו בחברה. עיצוב אופנה בכל מקום הינו דבר דינמי המשתנה ממקום למקום, מעונה לעונה ומציג בפנינו אפשרויות מגוונות המושפעות מסגנונות, ערכים ותרבויות שונות. אם גם אתם רוצים ללמוד עיצוב אופנה ברחובות ואתם מהעיר או משאר הישובים והערים בסביבה? הגעתם למקום הנכון! בבית הספר ללימוד מקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות, תוכלו לרכוש את המקצוע המבטיח והמבוקש של עיצוב אופנה ולהפכו מסתם תחביב פשוט ומבטיח, לקריירה עשירה ומצליחה.

עיצוב אופנה ברחובות – לימודי עיצוב אופנה קרוב לבית!

לימוד עיצוב אופנה ברחובות, בבית הספר למקצועות האופנה, נלמדים קורסים שונים ומגוונים המבטיחים לכם שיטת לימוד חדישה קלה ופשוטה הסוללת לכם דרך בטוחה ללימוד עיצוב אופנה בכלל ושאר הענפים המכילים את התחום. ניתן ללמוד מגוון של קורסי הכשרה מקצועית כמו: קורס תדמיתנות ותפירה, קורס פיתוח דגמים חדשים, קורסי סטיילינג, עיצוב שמלות ערב, כלות וקז'ואל, עיצוב ותפירת דגמי מכנסיים, בגדי ילדים ונערות, בגדי ים ועוד.

לימודי עיצוב אופנה ברחובות בבית הספר Fashions
לימודי עיצוב אופנה ברחובות בבית הספר Fashions

קורס תפירה ולימודי עיצוב אופנה נגישים ומקצועיים!

בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, ממוקם בעיר רחובות ונגיש לכל. הלימודים מתקיימים במסגרת לימודי ערב או בוקר וניתנים לבחירתכם. הלימודים מתקיימים בכיתות קטנות באווירה משפחתית מחבקת ואוהבת, וניתנים הדרכות מקצועיות וליווי צמוד לכל תלמיד עם מיטב המדריכים המקצועיים והציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר הענף האופנה.

ללמוד עם מורה לתפירה עם הסמכות בינלאומיות!

לימוד עיצוב אופנה ברחובות, עם אילנה ברטל, מנהלת בית הספר אשר הינה גם מומחית ללימוד מקצועות התדמיתנות והתפירה ומעצבת בעצמה, תוכלו ללמוד שיטה חדשנית לעיצוב גזרות ובגדים ותפירה קלה פשוטה עם שיטת ה-AB, אשר אילנה ברטל הביאה היישר מהעיר סלוניקי שביוון. השיטה החדשנית הנעזרת בסרגל הפלא, מאפשרת לכם בקלות ובמהירות ודיוק מקסימלי לשרטט, לתכנון, לגזור ולתפור גזרות ובגדים שונים ללא צורך בתיקונים חוזרים על הגזרה או הבגד. השיטה מתאימה לחסרי ניסיון בתחום וגם לכאלה הרוצים לפתח את הקריירה שלהם בתחום עיצוב האופנה לענפיו השונים.

בית ספר לאופנה – הפתח לקריירה מרתקת!

אם גם אתם רוצים ללמוד עיצוב אופנה ברחובות? הבחירה פשוטה – אילנה ברטל בית הספר ללמוד מקצועות האופנה! במסגרת הלימודים תינתן תעודת גמר לכל סטודנט ולכל קורס הנלמד בנפרד. בנוסף אתם תצאו עם תיק עבודות מושלם מעשה פרי היצירה שלכם אתו תוכלו להציג ולפתח קריירה מבטיחה בתחום עיצוב האופנה ובכלל.

לימודי עיצוב אופנה ברחובות בבית הספר Fashions
לימודי עיצוב אופנה ברחובות בבית הספר Fashions

לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ צרו קשר

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן