ללמוד תפירה ותדמיתנות אצל המקצוענים

ללמוד תפירה ותדמיתנות אצל המקצוענים

ללמוד תפירה ותדמיתנות ולהגיע לפסגת עולם עיצוב האופנה!

חלומה של כל אישה אבל גם גברים הוא ללמוד לעצב לתפור ולהכין לעצמם בגד לבוש מקורי וייחודי, כזה שלא מצאתם בשום מקום ונתתם לעצמכם ביטוי עצמי לכישרון החבוי בכם. אם את/ה רוצים ללמוד תפירה ותדמיתנות, טוב תעשו אם תלמדו אצל המקצוענים בתחום. במידה ואתם רוצים לפתח את התחום וזה מדבר אליכם? אז קדימה  תפסו מקום באחד מקורסי התפירה המקצועיים המועברים בבית הספר של המקצוענים אשר ילמדו אתכם את כל היסודות החשובים באמת ויפתחו אצלכם מיומנות מקצועית ואיכותית ליצירת מגוון בגדים פרי מעשה ידכם. אל תתפתו ללכת על קורס בינוני והירשמו אל בתי הספר המובחרים כמו למשל בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל.  

ללמוד תפירה ותדמיתנות אצל המקצוענים בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל

אילנה ברטל, הינה מומחית ללימודי תפירה ותדמיתנות המאפשרת לכם ללמוד את המקצוע בפשטות ובשיטה ייחודית שיטת ה- AB לתדמיתנות ועיצוב אופנה שהביאה היישר מסלוניקי שביוון. כמעצבת ומורה בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנה, אילנה ברטל מכשירה קהלים רבים גברים ונשים לרכוש מקצוע מבטיח לעתיד ואפילו כסתם תחביב של לימודי תפירה ותדמיתנות ברמה גבוהה ובאיכות ללא פשרות.

בואו ללמוד תחביב ומקצוע לחיים!

בשלב ראשון ולאחר פגישת ייעוץ, הכוונה והרשמה תוכלו להנות מקורס בסיס ראשוני של תפירה ותדמיתנות המעניקים לכם שיטה חדשנית קלה ומהירה, מדויקת ומענגת של תפירה, ובעצם להפוך לכם חלום למציאות בו תוכלו לעצב ולתפור לכם בגדים מעוצבים מעשה ידיכם.

ללמוד תפירה ותדמיתנות אצל המקצוענים בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, הקורסים מיועדים גם לכאלה שאין להם ניסיון. בגלל המקצוענות של אילנה ברטל ושל צוות המדריכים ושיטת הלימוד החדישה ובנוסף כלים ייחודיים, תוכלו לרכוש את הידע הנחוץ לכם בלימודי התפירה והתדמיתנות וליישומה הלכה למעשה.

ללמוד תפירה בעזרת השיטות הטובות ביותר

בשיטת הלימוד החדישה לפי שיטת AB, תעזרו בכלי שימוש סרגל הפלא של השיטה המאפשר לכם תוך מספר דקות לשרטט לכם גזרה מתאימה ולהספיק לתפור יותר. במהלך תקופת הלימוד תלמדו לתפור 2 פריטי לבוש שונים לפי השיטה החדישה  בתפירה עילית הנחשבת כתפירה מדויקת בשילוב טכניקות תפירה המתאימות לאותו פריט שתכינו לעצמכם. בסיום הלימודים תוענק תעודה לכל המסיימים מטעם בית הספר ותוכלו לצאת לדרך חדשה ומבטיחה.

ללמוד תפירה ותדמיתנות אצל המקצוענים בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל

לימודי התפירה והתדמיתנות נלמדים בכיתות לימוד קטנות ואינטימיות ויחס אישי לכל תלמיד/ה באווירה סבלנית ונעימה. ניתן ללמוד את מקצועות האופנה בבית הספר בשעות הערב או הבוקר לבחירתכם. אז אם אתם בעניין? היכנסו לאתר בית הספר והתקשרו לקבוע פגישת ייעוץ והרשמה במחירים אטרקטיביים. כי לימודי תפירה ותדמיתנות לומדים רק אצל המקצוענים.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן