ללמוד תפירה כמו שתמיד רציתם

ללמוד תפירה כמו שתמיד רציתם

ללמוד תפירה – מקצוע מבוקש ותחביב מהנה

אחד הטרנדים שחזרו לאופנה ויותר ויותר אנשים מצטרפים לחוג הלומדים הוא עולם התפירה. אמנם תפירה בעבר נשמע כמו לימוד מסובך הדורש השקעה רבה, דיוק וסבלנות מרובה. כיום המצב השתנה וניתן ללמוד תפירה בדיוק כמו שתמיד רציתם, מהר קל, מדויק וללא סיבוכים מיותרים. הקורסים הנלמדים במקצועות התפירה מיועדים למתחילים ולכאלה חסרי ניסיון וגם לכאלו אשר רוצים לשפר טכניקות תפירה במגוון צורות ופורמטים כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא לעצמם קורס ללמוד תפירה בצורה ובעלות המתאימה לו בדיוק כמו שתמיד רציתם.

ללמוד תפירה ברחובות
לימודי תפירה בבית הספר למקצועות התפירה

קורס תפירה והכישורים שתלמדו

קורס ללימוד תפירה מעניק יתרונות רבים:

  • יצירתיות – בעלי טעם ייחודי, או צרכים מיוחדים כמו מידות גדולות, או בגדים ייחודיים כמו למגזר הדתי, בתפירה אישית בעיצוב משלכם תוכלו להביא את הביטוי שלכם ביצירתיות ובצורה שהכי מתאימה לכם.
  • פיתוח קריירה חדשה – כל אחד הרוצה להיכנס לתחום מקצועות האופנה, לימודי התפירה מהווים פתיחה טובה ופריצת דרך מבטיחה.
  • חיסכון בעלויות – ניתן לתפור לבד בגדים כאשר עלות חומרי הגלם זולים ולא תצטרכו לשלם על מוניטין ופערי תיווך של מותגים וחברות ידועות שם.

קורס תפירה יסודי ומעמיק

במסגרת לימודי התפירה, נלמדים מושגי יסוד כמו: סוגי הגזרות, חוטים, מחטים, ציוד וחומרים נוספים, כיצד לוקחים מידות לתפירה, איך מבצעים מכפלות, צווארון ועוד. נוסף תלמדו הפעלת מכונות תפירה, שיטות התפירה לרבות תפירה עילית הנחשבת למדויקת ביותר. הכנת גזרות לבגדים שונים ולבסוף תפירת פרטי לבוש שאתם תכננתם, שרטטתם, גזרתם ועיצבתם בהתאמה אישית.

לימודי תפירה ותדמיתנות בבית ספר לאופנה

אחד מבתי הספר המובילים בארץ ומאפשרים לכם ללמוד תפירה בדיוק כפי שרציתם, הוא בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל. בית הספר הממוקם בעיר רחובות נגיש ומתאים לכל מי שרוצה ללמוד תפירה בכל גיל ובכל מצב ומתאים את הלימודים גם לחסרי ניסיון בתחום ולכאלה הרוצים לשפר טכנולוגיות וטכניקות עבודה חדישות ועדכניות.

לימודי עיצוב אופנה וקורס תפירה אצל המומחים

אילנה ברטל, מנהלת בית הספר , מומחית ללימודי תדמיתנות ותפירה ומעצבת במקצוע, הכניסה במסגרת לימודי מקצועות האופנה שיטת לימוד וביצוע חדישה הנקראת שיטת AB. השיטה פותחה בעיר סלוניקי שביוון ואילנה ברטל הביאה אותה לארץ. השיטה מאפשרת לכם בעזרת סרגל הפלא, לתכנן, לשרטט, לגזור ולתפור לעצמכם מגוון גזרות ופרטי לבוש שונים בהתאמה אישית ללא צורך בתיקונים חוזרים לא על הגזרות ולא על הבגד ועד לקבלת פריט הלבוש המושלם מעשה פרי יצירתכם. קורסי התפירה נלמדים במסגרת לימודי ערב או בוקר לבחירתכם, ומתקיימים במסגרת כיתות לימוד קטנות באווירה משפחתית, עם צוות מדריכים מיומן ומקצועי ועם הציוד הטכנולוגי מהמשוכללים ביותר בענף. אם גם אתם רוצים ללמוד תפירה איכותית ומקצועית ולעצב לעצמכם בגדים ייחודיים מקומכם בבית הספר ללימוד מקצועות האופנה ברחובות של אילנה ברטל.

ללמוד תפירה בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל

לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ צרו קשר

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן