מגוון הקורסים של בית הספר FASHIONS

מגוון הקורסים של בית הספר FASHIONS

קורסים שיכינו אותכם לעולם האופנה!

אחד מענפי המקצוע המסועפים והדורש ידע רב הנרכש במסגרת קורסים שונים הוא מקצוע האופנה. כדי להגיע לרמות הגבוהות של מקצועות האופנה חשוב לרכוש את הידע מהבסיס ולהתפתח במסגרת תרגול ויצירת תיק עבודות אישי בו תוכלו להתחיל ולפתח את התחום ולהגשים את חלומכם בתחום מקצועות האופנה.

בית ספר לאופנה בהנהלת המובילים בתחום

במסגרת לימוד מקצועות האופנה ניתן לרכוש את הידע במסגרת קורסים של בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל. לבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל יתרון הבא לידי ביטוי בשיטת הלימוד החדישה. שיטת AB אשר פותחה בסלוניקי שביוון ונעזרת בכלי עזר חשוב הנקרא סרגל הפלא, מאפשרת לכם ללמוד את הקורסים השונים בצורה קלה, פשוטה ומהירה ובעיקר מדויקת המשיגה תוצאות מוכחות של עיצוב, תפירה ופיתוח פריטי לבוש בעיצוב אישי וייחודי לכל סטודנט.

סדנת תפירה מא' עד ת' בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל
סדנת תפירה מא' עד ת' בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל

במסגרת הלימודים המתקיימים ניתן ללמוד מגוון קורסים הנלמדים בכיתות קטנות המאובזרות במיטב הציוד המתקדם ביותר בתחום, עם מיטב המדריכים המקצועיים ובליווי אישי צמוד המעניק לכם בסוף כל קורס תעודה מטעם בית הספר ותיק עבודות מושלם. הקורסים הנלמדים בבית הספר הינם רבים ומגוונים וניתן ללמוד אותם בשעות הערב או הבוקר לבחירתכם.

סדנת תפירה מא' עד ת'

להלן הקורסים הנלמדים בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל:

  • קורס תדמיתנות ותפירה –  קורס הכולל: לימוד תפירה במכונה, שרטוט גזרות יסוד לפי שיטת התדמיתנות AB, תרגול בבית ובכיתה, תפירת 2 פרטי לבוש לבחירה, תפירה עילית מדויקת בשילוב טכניקות תפירה המתאימות לפרטי לבוש שונים ועוד.
  • קורס פיתוח דגמים – קורס המכיל פיתוח של מגוון שמלות, חצאיות וחולצות מבד גמיש, לימוד גזרות בסיס לצווארונים, תפירת כיסים וצווארונים, גזרת בסיס לחצאיות מבד אריג, תפירה של חצאיות עם רוכסן וחגורה, טכניקות תפירה עילית המתאימות לדגמים השונים ועוד.
  • קורס שמלות ערב וקז'ואל – עיצוב גזרת בסיס של חולצה ושרוול מתפרים, עצוב שמלות ערב עם מתפרים ושמלות פרינסס, תפירה עילית לשמלות ערב וקז'ואל, עיצוב עליוניות, שדרוג גזרות לפיתוחים מיוחדים ועוד.
  • קורס עיצוב מכנסיים – תדמיתנות לגזרת בסיס של מכנסיים בשיטת AB, גזרת בסיס למכנסי טייץ, פיתוחים לסוגי מכנסיים וכיסים, תפירת מכנסיים מבד אריג ומבד גמיש, עבודה עם סרגל הפלא של שיטת AB.
  • קורס בגדי ים –  לימוד לקיחת מידות מדויקת, שרטוט גזרות בסיס לחלק עליון ותחתון, פיתוח גזרת בגד ים שלם וביקיני, שדרוג בגדי ים בשילוב טכניקות מתקדמות.
  • קורס נערות – הכרת מכונת התפירה, תפירה במכונה, שרטוט גזרת בסיס לחולצה, חצאית, הכנת גזרות בסיס למגוון פרטי לבוש מבד גמיש ועוד.

לא רק עוד סדנת תפירה..

במסגרת סיום לימודי הקורסים יחולקו תעודות מטעם ביה"ס וכל תלמיד יצא עם תיק עבודות אישי פרי יצירתו.

סדנת תפירה מא' עד ת' בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל
תיק עבודות מלא ומרשים בסוף הלימודים

לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ צרו קשר

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן