מה זה בעצם קורסי סטיילינג?

מה זה בעצם קורסי סטיילינג?

אחד המקצועות המבוקשים כיום בענף האופנה בכלל הוא סטיילינג, הנלמד עם קורסי סטיילינג. לימודי הסטיילינג מלמדים להמחיש ויזואלית סגנון חדש, שחזור ישן או המחשת הקיים על ידי שימוש בכלים, אביזרים, צבעים וסמלים המשתלבים בתפירה ועיצוב בגדים, בדים ואביזרים היוצרים מראה חדש בעל משמעות ואמירה מפורשת לגבי הסגנון והעיצוב הנבחר. במסגרת קורסי סטיילינג לומד הסטודנט לאגד את הטרנדים החדשים וליצור מראה המותאם באופן מדויק ללקוח. הסטייליסט מתאים ללקוח שלו ביגוד לפי האישיות של הלקוח והטרנדים המובילים, אביזרים, תסרוקת, איפור ועוד. הוא מלווה את הלקוח בזירות השונות בהן הוא נמצא, כפוף ומרגיש את הלך הרוח ברחוב לעיתים יותר ממעצב. הסטייליסט הוא בעצם כיום, מעצב האופנה החדש הקובע מגמות אופנתיות לא פחות ממעצבי אופנה מוכרים. סביר להניח שמה שלקוחותיו ילבשו היום יהפכו לצעקה האופנתית הבאה מחר.

קורסי סטיילינג בבית ספר איכותי!

במסגרת לימודי הסטיילינג הנלמדים במכללות ובבתי הספר השונים לעיצוב, מוענקת תעודה מקצועית מטעם ביה"ס למעצב והתעודה הינה תעודה מקצועית של תדמיתנות\סטיילינג. לימודי הסטיילינג מתחלקים לשני סוגים: סטיילינג אישי – המתמקד בהתאמה לפי נתונים וצרכים אישיים. וסטיילינג עסקי המתמקד בהלבשה והתאמת מערכות לבוש לאנשי עסקים, מנחים בתוכניות טלוויזיה, עיצוב וסגנון קטלוג אופנה, עיצוב חלון ראווה ועוד.

להפוך מעצב לסטייליסט

על מנת להפוך למעצב סטייליסט, חשוב ללמוד בבית ספר לאופנה המאפשר לכם להתחיל ללמוד את כל מקצועות האופנה הבסיסיים, לבנות תיק עבודות אתו תוכלו לשווק את עצמכם ולפתח קריירה מצליחה בתחומי הסטיילינג האישי או העסקי מקצועי לבחירתכם.

ללמוד קורסי סטיילינג מהטובים ביותר

בבית הספר למקצועות האופנה בניהולה של המורה המומחית והמעצבת אילנה ברטל, תרכשו את לימודי הסטיילינג מהיסוד בצורה מקצועית ובמספר קורסים מגוונים כמו: קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, פיתוח דגמים חדשים, לימוד שיטות תפירה, גזירה ועיצוב חדישים ביותר בעזרת שיטת הלימוד המהירה והמדויקת של שיטת התדמיתנות AB ועוד מגוון קורסים איכותיים ומקצועיים.

בית הספר למקצועות האופנה Fashions ברחובות

בבית הספר למקצועות האופנה ברחובות בניהולה של אילנה ברטל, נלמדים לימודי  הסטיילינג . סטיילינג אישי, ועסקי. במסגרת הלימודים תחשפו לחידושים בעולם האופנה בכלל ולתחום הסטיילינג בפרט. כאן תלמדו סגנונות ושיטות מגוונות בתחום והמקובלות כיום, דבר שיסייע לכם להשתלב במקצוע כחלק מתעשיית האופנה.

קורסי סטיילינג
מתוך קורס עיצוב שמלות ערב

הלימודים מתקיימים בשעות הערב או הבוקר לבחירתכם בכיתות לימוד קטנות ומאובזרות במיטב הציוד החדיש בתחום ובהדרכה וליווי מקצועי לכל אחד ואחד ויחס אישי אדיב. תנאים אלו והידע המקצועי הרב ושיטות הלימוד והטכניקות החדשות ביותר, יוכל כל סטודנט להביא לידי ביטוי את כישרונו ולפתח באופן יצירתי עיצוב ייחודי ומקורי משלו.

תתחילו את הקריירה שלכן בעולם האופנה עוד היום!

לפרטים נוספים על לימודי הסטיילינג ולפגישת ייעוץ והכוונה, הנכם מוזמנים ליצור קשר ולהירשם ללימודי מקצועות האופנה המגוונים המוצעים עבורכם.  

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן