מסלול שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה ב-Fashions

מסלול שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה ב-Fashions

בשנים האחרונות, נושא המודעות לאופנה תפס חלק נכבד מחיי היום יום בקרב נשים, ורבים מאיתן מחפשות דרכים קלות ללמוד את הדרך לממש רעיונות של עיצוב בגדים, וללמוד את כל רזי העיצוב, התדמיתנות והתפירה שיסייעו להן לממש את החלום ולהפכו למציאות. אם גם אתן רוצות לממש את החלום לעצב ולתפור פרטי לבוש העונים על טעמכן האישי, תוכלו לממש זאת כבר השנה בעזרת מסלול שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה אצל אילנה ברטל – בית הספר למקצועות האופנה ברחובות. כאן תלמדו את שיטת ה- AB לעיצוב אופנה שמקורה באירופה והובאה לארץ על ידי המעצבת והמנכלי"ת של בית הספר אילנה ברטל.

מסלול שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה ברמה הגבוהה ביותר

במהלך מסלול שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה, תרכשו ידע מקצועי ומעשי הניתן מהבסיס וכולל את כל השלבים של עיצוב, שרטוט, גזרה, תפירה ועוד.  בהרשמה לקורס השנתי תקבלו במתנה ספר לימוד תדמיתנות בשיטת AB, כ-3 סרגלי עבודה AB מקצועיים, המאפשרים לעצב ולהכין גזרות לתפירה במהירות, בקלות ובדיוק רב, וכן סרגל מיוחד ומקצועי עבור עיצוב גזרות למכנסיים ולז'קטים מחויטים.

מסלול שנתי לתדמיתנות - עבודות

גלו עוד עבודות מאת הבוגרות המוכשרות שלנו – או הצטרפו עכשיו למסלול השנתי ותהיו חלק מההצלחה!

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות, תהנו מיחס אישי והדרכה צמודה של אילנה ברטל וצוות המדריכים המיומן בתחומי מקצועות האופנה השונים. הלימודים מתקיימים באמצעות שיטת ה- AB. תכנית הלימודים בקורס השנתי מאושרת על ידי משרד העבודה והרווחה. שיטת הלימוד והעבודה AB, הינה שיטת עבודה יעילה, מהירה קלה ומדויקת אשר קיבלה הכרה בינלאומית בקרב מכללות, בתי ספר ואוניברסיטאות בחו"ל, כשיטה מובילה של מקצועות האופנה בעיצוב אישי ומדויק.

מסלול שנתי לתדמיתנות - עבודות

גלו עוד עבודות מאת הבוגרות המוכשרות שלנו – או הצטרפו עכשיו למסלול השנתי ותהיו חלק מההצלחה!

רוצה ללמוד מקצוע מבוקש ולהפכו למקצוע לעתיד, או שרק תרצי להגשים לעצמך רעיונות לתפור ולעצב פרטי לבוש כתחביב? מקומך בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות. בבית הספר ניתן ללמוד מגוון רחב של קורסים כמו : קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, פיתוח דגמים חדשים, עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, עיצוב מכנסיים, בגדי ים ופרטי לבוש לנערים ונערות. ניתן ללמוד כל קורס בנפרד ו/או לשלב את מגוון הקורסים במסגרת הקורס השנתי לעיצוב, תדמיתנות ותפירה לפי שיטת AB .

מסלול שנתי לתדמיתנות - עבודות

גלו עוד עבודות מאת הבוגרות המוכשרות שלנו – או הצטרפו עכשיו למסלול השנתי ותהיו חלק מההצלחה!

במסגרת לימודי מקצועות האופנה בבית הספר כל סטודנט המסיים את לימודיו, ייצא עם תיק עבודות מעשה ידיו, עם כלים וידע שימושי עשיר ועם תעודת סיום הקורס המוענקת על ידי בית הספר. הלימודים מתקיימים בבית הספר למקצועות האופנה ברחובות, בכיתות לימוד קטנות באווירה אינטימית. כל כיתה מאובזרת במיטב הכלים והציוד מהמתקדמים ביותר בתחום, וצוות מדריכים מיומן ומקצועי. לבחירתך, הלימודים מתקיימים כלימודי בוקר או ערב במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים על מנת לספק לכם את כל הידע הדרוש ואת המיומנות בתחום העיצוב, התדמיתנות והתפירה. לפרטים נוספים על הקורס השנתי לעיצוב, תדמיתנות ותפירה בשיטת AB , התקשרו ותתאמו פגישת ייעוץ והרשמה.  


לפרטים נוספים על קורס שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה בשיטת AB

התקשרו אלינו עכשיו ל- 08-9460569

דוא”ל: [email protected]

כתובת: הנשיא הראשון 34, רחובות

דרושים: [email protected]

אנחנו גם בפייסבוק!

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן