עיצוב בגדים בקלות

עיצוב בגדים בקלות

ללמוד עיצוב בגדים בקלות

קורס עיצוב בגדים הוא השלב הראשון של כל מעצב שבדרך. כל מעצבי העל בעולם התחילו את הקריירה עם הכשרה מקצועית בתחום. הבסיס של עיצוב אופנה הוא קודם כל הבנה יסודית של רזי עיצוב בגדים ועבודה עם טקסטיל. בכל הנוגע לעיצוב בגדים, ישנה חשיבות רבה ללמוד פיתוח מחשבה עצמאית ומקורית תוך כדי הלימודים. חינוך לחשיבה יצירתית הוא חלק חשוב בתהליכי עיצוב אופנה ולכן, לא פחות חשוב הוא לבחור בבית ספר אשר דוגל בהקניית ידע מקצועי ובשילוב טכניקות, שיטות וכלים מקצועיים אשר יסייעו ללומדים להביא את עצמם לידי ביטוי באופן ייחודי ולהשיג את התוצאה המבוקשת של עיצוב בגדים בהתאם לצרכים שלהם ולטעמם האישי.  

ללמוד מקצוע מבוקש במקצועיות הרבה ביותר בשוק

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, נלמדים מגוון קורסים המאפשרים לכם לרכוש ידע רב בתחום וללמוד עיצוב בגדים משלכם בשיטה חדשנית ומהפכנית הנקראת שיטת AB. שיטה זו מאפשרת לבעלי וחסרי ניסיון ללמוד עיצוב בגדים בעזרת סרגל פלא המאפשר לכם לתכנן, לשרטט, לתפור ולעצב לכם פרטי לבוש מסוגים שונים בצורה מדויקת מהירה ופשוטה לביצוע. במסגרת לימודי עיצוב בגדים, מדריכי בית הספר ברשותה של אילנה ברטל מעצבת אופנה ומומחית ללימוד עיצוב, תדמיתנות ותפירה ילוו אתכם לאורך הקורס ויעניקו לכם יחס אישי ומקצועי בו תלמדו לעצב את הבגדים שלכם ביתר קלות ובמקצועיות רבה.

ללמוד עיצוב בגדים בבית הספר המוביל בארץ

בסופו של הקורס יקבלו המסיימים תעודה רשמית ותיק עבודות אותו יוכלו להציג בפני מעסיקים פוטנציאלים או להתגאות בפרי יצירתם המקורית שעיצבו ותפרו בעצמם.  הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות ואינטימיות בכיתות מאובזרות עם כל הציוד הנדרש והמתקדם בעולם האופנה.

עיצוב בגדים בקלות

עם יחס אישי וסבלני ובאווירה נינוחה וכיפית. המקצועיות, הניסיון הרב והיחס האישי הם שעושים את בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל לאחד מבתי הספר המובילים בתחום עיצוב האופנה בישראל.

ללמוד עיצוב אופנה באווירה אישית

לימודי עיצוב אופנה כיום הם מסלול לימודים המשלב בתוכו מגוון מקצועות מעולם האופנה. לא מספיק רק ללמוד עיצוב אופנה, אלא יש צורך להבין כיצד לפתח את העיצוב למקומות וכיוונים חדשים. המסלול ללימודי עיצוב אופנה מעניק ללומדים את כל הידע המקצועי ומאפשר לפתח את החשיבה העיצובית והיצירתית שלכם, כך שתוכלו לממש את מגוון היכולות והידע לעיצוב בגדים משלכם. המסלול המקצועי, המקיף והיעיל ביותר עבור כל מי שמעוניין להפוך את החלום למקצוע, ללמוד לעצב, לייצר גזרות ולתפור, על פי מקור השראה אישי, תוך התמקצעות בשיטות עבודה מתקדמות המקובלות בענף האופנה.

עיצוב בגדים

אם גם אתם חיים ונושמים אופנה, ורוצים ללמוד עיצוב בגדים בקלות עם הטובים והמובילים בתחום, התקשרו עכשיו ותתאמו פגישת ייעוץ והכוונה לבחירת המסלול המקצועי בעולם האופנה בו תוכלו לעצב את הבגדים הבאים שלכם!

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן