עיצוב בגדים – ללמוד מקצוע מבוקש ותחביב מספק

עיצוב בגדים – ללמוד מקצוע מבוקש ותחביב מספק

להיכנס לתעשייה מתפתחת ולרכוש כישורים פרקטיים

לימוד מקצוע העיצוב זהו תחום שתמיד מתחדש ודורש יצירתיות רבה והשראה עם כשרון אישי. מאחר ואלו הם מאפייני מקצועות העיצוב, יצר בשנים האחרונות ביקוש רב למקצוע בשוק. בכיד לתת מענה לקושי להתקבל למגמות עיצוב במסגרת לימודים גבוהים, נפתחו בתי ספר פרטיים ללימוד מקצועות האופנה, אשר בהם ניתן לרכוש את הידע הדרוש ללמוד מקצוע מבוקש כמו עיצוב. מה גם שחלק מהציבור שמתעניין בתחום מעוניין לרכוש ידע בסיסי בעיצוב בגדים כחלק מתחביב המספק להם אפשרויות לתת ביטוי ויצירתיות משלהם ולעצב לעצמם וליקיריהם בגדים  מעוצבים מקוריים וייחודיים.

קורס עיצוב בגדים בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, תוכלו ללמוד מקצוע מבוקש ותחביב מספק של עיצוב בגדים מכל הסוגים. בשיטת לימוד מהירה וחדשנית המאפשרת לכם ליצור גזרות שונות של פרטי לבוש לפי בחירתכם ולהשיג תוצאות מהירות ומדויקות בתפירה עילית מדויקת ואיכותית בגימור מושלם.  

עיצוב בגדים לומדים רק עם הטובים ביותר

אילנה ברטל, מעצבת מומחית ומורה מקצועית המעניקה לתלמידה אפשרות ללמוד את מקצוע עיצוב הבגדים מהיסוד ועד התמקצעות בעיצוב בגדים מיוחדים לרבות שמלות ערב ובגדים מיוחדים. בית הספר מעניק לכם אפשרויות לימוד במגוון קורסים כמו: תפירה ותדמיתנות, פיתוח דגמים חדשים, עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, עיצוב מכנסיים, בגדי ים ובגדים לילדים ונוער. כל הקורסים הנלמדים בבית הספר נעשים בכיתות קטנות באווירה ייחודית ויחס אישי לכל תלמיד/ה. בסוף כל קורס מוענקת תעודת גמר מטעם בית הספר ואתם כבר בחצי הדרך לסלול לעצמכם מסלול מקצוע מבטיח או לאמץ לכם תחביב מספק של עיצוב ותפירה של בגדים מא' ועד ת'.

ללמוד עיצוב אופנה בשיטות חדשניות

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, נלמדת שיטות לעיצוב בגדים חדשנית וייחודית הנקראת שיטת AB שהביאה אילנה ברטל מסלוניקי שביוון והכניסה את השיטה לתוכנית הלימודים כשיטה מהירה, מדויקת ויעילה ליצירת פרטי לבוש מגוונים בעיצוב מקורי וייחודי לכל תלמיד/ה. בבית הספר תוכלו להנות מאבזור מושלם ומתקדם של מכונות תפירה שונות ומקצועיות, מכונות אוברלוק ועוד אביזרים משלימים על מנת שתוכלו לרכוש את הידע באופן תיאורתי ומעשי גם יחד.

קורס עיצוב בגדים בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל

אם גם את/ה רוצים לרכוש מקצוע מבטיח או תחביב מספק של עיצוב בצורה מקצועית? הגעתם למקום הנכון. היכנסו לאתר בית הספר והתרשמו ממגוון התכנים והקורסים הנלמדים והתקשרו לקביעת פגישת ייעוץ ורישום במחירים אטרקטיביים להנאה והצלחה.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן