עיצוב בגדים משלכם? זאת גם קריירה

עיצוב בגדים משלכם? זאת גם קריירה

עיצוב בגדים משלכם – כנסו לעולם האופנה

כולנו צורכים אופנה כל הזמן. עולם האופנה הגדול והמסועף כל כך נגיש לכולם, שפת האופנה היא שפה בינלאומית שמשתנה מעונה לעונה וממעצב למעצב. עולם האופנה נוגע בכל תחומי חיינו, אופנה זה לייף סטייל ומה שבאמת עושה את האדם הוא מראהו וכיצד הוא לבוש. בנוסף ולמרות ההיצע הגדול ומסועף, יש פעמים שאתם לא מוצאים לעצמכם את הבגדים ההולמים את הצרכים שלכם, לעיתים כבר בחרתם במשהו ואין במידות שלכם, או שהבגד שתרצו לא עונה על טעמכם האישי. עיצוב בגדים משלכם הוא אפשרות שקיימת וזמינה יותר מתמיד.

תלמדו עיצוב בגדים משלכם בקלות!
תלמדו עיצוב בגדים משלכם בקלות בבית הספר למקצועות האופנה בהנהלת אילנה ברטל!

אם גם אתם חולמים לעצב, לתפור וליצור בגדים משלכם, לבחור את הבד המתאים ונוח עבורכם? לימודי עיצוב בגדים משלכם זו בהחלט הדרך הקלה והבטוחה עבורכם. בלימודי עיצוב בגדים ברמה מקצועית ונכונה תוכל לסייע לכם רבות ברמה האישית והמקצועית ויש אשר יבחרו להפוך זאת לקריירה אמתית כמקצוע שתמיד מבוקש בתחום האופנה לסוגיו השונים מתפירה ויצור גזרות לבגדים שונים ועד עיצוב קולקציות שלמות וסטיילינג משלכם.

לימודי עיצוב אופנה בעזרת המומחים!

בבית הספר למקצועות האופנה של המעצבת אילנה ברטל, תוכלו ליהנות מלימודי מקצועות האופנה בקורסים ייחודיים ואיכותיים אשר מעניקים לכם את שיטות הבסיס וההכשרה המקצועית בענפי האופנה השונים. כאן תוכלו ללמוד מגוון של קורסים הכוללים: קורס תדמיתנות ותפירה, פיתוח דגמים חדשים, עיצוב ותפירת שמלות ערב, כלות וקז'ואל, עיצוב מכנסיים, בגדי ים ובגדי ילדים ונערות. הלימודים בבית הספר מתקיימים בכיתות לימוד קטנות באווירה משפחתית מחבקת ואוהבת, ציוד משוכלל ממיטב הטכנולוגיות הקיימות בענף וניתן ללמוד את הקורסים בשעות הערב או הבוקר לבחירתכם.

לימודי סטיילינג, תדמיתנות, פיתוח, תחת פיקוחם של אנשי אופנה מהדרג הגבוה ביותר!

אילנה ברטל, מנהלת בית הספר למקצועות האופנה שברחובות, הינה מומחית ללימוד תפירה, ותדמיתנות, מעצבת אופנה במקצוע, אשר הכניסה לארץ שיטת לימוד חדשה היישר מהעיר סלוניקי שביוון והיא שיטת התדמיתנות AB. שיטה מתוחכמת זו נעזרת בעזרת סרגל הפלא המאפשר לכם בצורה קלה ומהירה ובדיוק רב לעצב ולהכין גזרות ובגדים בעיצוב אישי ללא צורך בתיקונים חוזרים לא על הגזרה ולא על הבגד.

תלמדו עיצוב בגדים משלכם בקלות
תלמדו עיצוב בגדים משלכם בליווי ויחס אישי בכיתות קטנות ובקורסי תפירה מרוכזים

בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ושיטת הלימוד AB הנלמדת כחלק מההכשרה המקצועית, מיועדת לכל אחד ואחת ללא צורך בניסיון בתחום ולכל גיל. השיטה מקצרת עבורכם את תהליכי העיצוב, הגזירה והתפירה ומאפשרת לכם ליצור ולעצב את הבגדים שלכם ביתר קלות. בעזרת שיטת AB, גם בעלי ניסיון בתחומי האופנה השונים יכולים להיעזר בשיטה ולפתח את הקריירה שלהם ביתר קלות, ברמת דיוק אבסולוטית ולקבלת תוצאה מושלמת מעשה פרי ידכם.

הדרך שלכם בעולם עיצוב האופנה מתחילה כאן!

אם גם אתם רוצים לעצב בגדים משלכם ולפתח את התחום לקריירה מבטיחה ומבוקשת? מקומכם בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל.

לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ צרו קשר עוד היום!

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן