עיצוב בגד ים אישי

עיצוב בגד ים אישי

כיצד ליצור עיצוב של בגד ים אישי

אחת הלבטים הקשים לנשים בחנויות בגדים הוא בחירת של בגד ים שיתאים להן במידה, בעיצוב והטעם האישי. אף פעם לא תוכלו להגיע להחלטה שלמה. הרבה פעמים רצה המחשבה:" הלוואי ויכולתי לעצב לעצמי בגד ים אישי"… מהיום חלומכן מתגשם וכיום ניתן לעצב בגד ים אישי באמצעות קורס מקצועי בו תוכלו ללמוד לעצב לעצמכן את בגד הים הבא שלכן.

בעיצוב בגד ים אישי עלינו לקחת בחשבון את כל סוגי מבנה הגוף, סוגי מבנה החזה, סוגי המחשופים של אותן נשים ובנוסף, גם את צרכיה הייחודיים של כל אישה ואישה. זאת ועוד, לרוב נשים לא נולדו עם מבנה גוף סימטרי ואידאלי. על כן בתפירת בגד ים בעיצוב אישי יש צורך לדעת ללמוד לאזן ולהגיע למבנה המותאם באופן מדויק באמצעות עיצוב גזרה, סוג בד, צבע ואבזור לפי הצורך. כך תוכלו לעצב בגד ים אישי שלם או ביקיני.

תפירת בגדי ים לעצמך ולאחרות עכשיו זה אפשרי

בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל תוכלו לרכוש ידע מקצועי בקורס עיצוב בגדי ים אישי. הקורס מתאים גם למתחילות ללא ניסיון מוקדם בתפירה וגם לבעלות ניסיון הרוצות להתמקצע בתחום ולהכין בגדי ים בעיצוב אישי. אילנה ברטל וצוות המדריכים המיומנים ילמדו אתכם את כל היסודות הנדרשים משלב לקיחת המידות בצורה מדויקת, שרטוט גזרות בסיסיות של חלקי הגוף העליון והתחתון, פיתוח ועיצוב הגזרה המושלמת של בגדי הים לבחירה שלם או ביקיני, ותפירה ושדרוג בגד הים בשילוב טכניקות מתקדמות ופיתוחים מיוחדים.

קורס עיצוב בגדי ים

עיצוב בגד ים אישי, הינו מקצוע בפני עצמו. באמצעות הקורס הנלמד בבית הספר של אילנה ברטל, תוכלו להתמקצע בצורה יעילה ומהירה ולהפיק עיצוב בגד ים אישי את המיטב מכל הידע הנלמד. הקרוס מתנהל במשך 12 מפגשים בני 4 שעות אקדמיות בכל מפגש. הלימודים מתקיימים בכיתות לימוד קטנות המעניקות יחס אישי ומקצועי לכל תלמידה באווירה נעימה. ניתן ללמוד את קורס בגדי הים בסניפי בית הספר הפזורים במספר מקומות ברחבי הארץ ובסניף הראשי ברחובות.

אם אתן אוהבות בגדי ים ורוצות לעצב בגד ים אישי כבר עכשיו לעונת הרחצה הקרובה ובכלל, מקומך אתנו. הצטרפי לקורס הקרוב בבית הספר למקצועות התפירה של אילנה ברטל ותוכלי לעצב בגד ים אישי ייחודי ומקורי העונה לצרכים שלך ולפי טעמך.

אולי יעניין אותך: קורס עיצוב שמלות ערב

 

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן