קורסי עיצוב אופנה בשיטות החדשניות ביותר

קורסי עיצוב אופנה בשיטות החדשניות ביותר

קורסי עיצוב אופנה בשיטות החדשניות ביותר! – עולם האופנה משתנה מעת לעת ומעונה לעונה ותלוי גם בשיטות חדשניות המתפתחות כל הזמן. לא מספיק רק ללמוד עיצוב אופנה, אלא יש צורך להבין כיצד לפתח את העיצוב למקומות וכיוונים חדשים. במקביל וחשוב להכיר את כל יסודות הבסיס מהשלבים הראשונים של לימודי עיצוב אופנה מתדמיתנות, תפירה, גזרות, שיטות תפירה מדויקות, עיצוב פרטי לבוש מגוונים ולבסוף, השילוב והעיצוב בין כל המרכיבים ליצירת פריט האופנה המקורי והחדשני ביותר מעשה ידיכם. בדיוק במקום זה בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות מכוונן אתכם. בבית הספר תוכלו ללמוד מסלול לימודי עיצוב אופנה במגוון קורסים בהם תתמקצעו ותלמדו שיטות עבודה חדשניות ביותר.

קורסי עיצוב אופנה – המסלולים:

במסגרת מסלולי הלימוד בקורסים השונים כל סטודנט ירכוש את כל הידע המקצועי ומעבר לכך, הסטודנט יוכל לפתח את החשיבה העיצובית והיצירתית שלו, כדי שבסופו של התהליך יוכל לממש את מגוון יכולותיו לעיצוב בגדים ייחודיים, ומקוריים. הלימודים בבית הספר מתקיימים בקבוצות קטנות, בדגש על יחס אישי ולצורך מיצוי מגוון היכולות של כל אחד ואחת. המדריכים והמורים בראשותה של המורה המומחית והמעצבת אילנה ברטל, יספקו לכם את כל המידה הדרוש וילמדו אתכם שיטת עבודה חדשנית וייחודית אשר הובאה מסלוניקי שביוון על ידי אילנה ברטל. שיטה זו המכונה שיטת התדמיתנות AB, מאפשרת לכם בעזרת כלי שימושי וסרגל הפלא AB, לעצב, לגזור ולתפור לכם כל פריט לבוש שתבחרו בצורה מהירה וקלה ללא שרטוטים מסובכים וללא תיקונים חוזרים ונשנים ובכך להשיג את המטרה בצורה המהירה והמדויקת ביותר.
במסגרת מסלולי הלימודים המוצעים לכם תוכלו לרכוש ידע מקצועי בקורסים כמו: תדמיתנות ותפירה, עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, פיתוח דגמים חדשים, עיצוב בגדי ים, עיצוב בגדי ילדים ונוער לימודי סטייליניג ועוד. מסלולי הלימוד נלמדים בשעות הבוקר או הערב לבחירתכם. כאשר בסיום כל קורס תצאו עם ידע רב, תיק עבודות עם לפחות 2 פרטי לבוש ותעודת גמר מטעם בית הספר.

לימודי עיצוב אופנה מקצועיים

לימודי עיצוב אופנה בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, הינם מסלולי לימודי מקצועיים, מקפים ויעילים המיועדים לכל מי שמעוניין להפוך את החלום למקצוע ולפתח קריירה מבטיחה בתחומי אופנה שונים כמו: עיצוב, ייצור גזרות ותפירה בשיטות שונות ומדויקות, התמקצעות בשיטות עבודה מתקדמות בענף ויצירת פרטי לבוש מגוונים.

אם גם אתם רוצים להגשים חלום וללמוד עיצוב אופנה בשיטות חדשניות ביותר, מקומכם בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות. לפרטים נוספים על מגוון הקורסים ולפגישת ייעוץ והכוונה, הנכם מוזמנים ליצור קשר ולהירשם ללימודי מקצועות האופנה המגוונים ליישום בעתיד הן כתחביב והן כמקצוע לעתיד.

אילנה ברטל – בית הספר למקצועות האופנה, הנשיא הראשון 34, רחובות.
טלפון: 08-9460569 דוא"ל: [email protected]

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן