קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה – איפה מתחילים?

קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה – איפה מתחילים?

אחד ממקצועות האופנה המובילים כיום את התחום ועובדים בצמוד למעצב האופנה והסטייליסט, הוא מקצוע התדמיתנות, הנלמד עם קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה. תדמיתנים, העובדים בצמוד למעצבי האופנה, אחראים למעשה על כל שלבי תהליך העיצוב, ומסייעים להפוך רעיון מופשט למציאות. במסגרת עיסוקם הם משתמשים במגוון כלי שרטוט וגיליונות עבודה ליצירת תדמיות שונות המבססות את מראהו הכללי של הבגד. הם משרטטים את העיצוב, בוחרים את סוג הבד ותופרים את הבגד הראשוני. לאחר מכן הם בוחנים את מידת נוחיותו על גבי מודל ומשפרים ליקויים. בשלב בסופי הם מסמנים את מקומות החיבור, ואת הקפלים ומתאימים את התדמית למידה הרצויה בהתאם לצרכי הייצור.

קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה – בסיס יציב לקריירה בעולם האופנה

אם חלמתם ללבוש או להלביש אנשים ולהפכם לכוכבים בעזרת הלבוש הייחודי שיצרת עבורם? לימודי תדמיתנות הם הדרך הנכונה. לימודי התדמיתנות הינם לימודי תעודה בהם הלומד מתנסה בחוויית התאמת הבד לאדם, מאפיין את הלקוח ומתאים לו קולקציית ביגוד שתהלום אותו. תדמיתנות היא מקצוע השייך לעיצוב האופנה ומתרגם רעיונות עיצוביים מופשטים לכדי תדמיות מוחשיות. העוסקים בתחום זה לרוב ממוקמים בחזית האופנה ומסייעים בפיתוח מגמות עולמיות.

אחד המקומות המבטיחים ביותר, והמובילים בישראל את לימודי התדמיתנות הוא המרכז ללימודי מקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות. אילנה ברטל, מורה מומחית לתדמיתנות ותפירה וכמעצבת, פיתחה שיטות לימוד וטכניקות עבודה שהביאה מסלוניקי ביוון ומלמדת את התדמיתנות בשיטת ה- AB. שיטה קלה ונוחה המאפשרת גם לבעלי מקצוע בתחום וגם לחסרי ניסיון לרכוש את הידע ולייצר, לעצב, לגזור ולתפור פרטי לבוש מגוונים וייחודיים באופן מדויק ביותר ללא שרטוטים מסובכים וללא תיקונים חוזרים ונשנים.

להכיר את עולם התפירה מהיסודות

במסגרת הלימודים הנלמדים בבית הספר של אילנה ברטל, תוכלו להתחיל ללמוד את קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה בהם תלמדו להכיר את כל מושגי היסוד ואת כל הכלים העומדים כיום לרשותכם וכן את שיטת התדמיתנות החדישה AB. המאפשרת לכם להביא לידי ביטוי את כישרונכם ואת היצירתיות שבכם לכדי מעשה וייצור פריטי לבוש שונים פרי יצירתכם.

קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה
מתוך קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה

בגמר הקורס ניתן להתקדם ולרכוש ידע נוסף ולהתמקצע בתחומים שונים נוספים מתוך מגוון הקורסים הנלמדים במקום. הלימודים מתקיימים במסגרת קבוצות לימוד קטנות ובכיתות מאובזרות בכל הציוד המשוכלל והמתקדם ביותר, כאשר בסוף כל קורס תדמיתנות, ובכלל, תצאו עם תיק עבודות, תעודת גמר מטעם ביה"ס ועם ידע עשיר בו תוכלו לפתח קריירה מוצלחת לעתיד.

לפרטים נוספים על לימודי התדמיתנות ולפגישת ייעוץ והכוונה, הנכם מוזמנים ליצור קשר ולהירשם ללימודי מקצועות האופנה המגוונים המוצעים עבורכם.  

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן