קורס עיצוב ותפירה

קורס עיצוב ותפירה

תחום האופנה, כמו גם תחומי ידע ועיסוק מקצועיים אחרים, עבר שינויים מהותיים בעשורים אחרונים ובעיקר בשנים האחרונות. השינויים כאמור לעיל נוגעים כמעט לכל ההיבטים של עולם האופנה, החל מחומרי הגלם שמהם מכינים המומחים את פריטי הלבוש השונים, עבור דרך שיטות העבודה וכלה בשיטות הלימוד השונות המכשירות את המומחים העתידיים שיהיו אנשי המקצוע, התופרים, התדמיתנים ומעצבי האופנה של העתיד. קורס עיצוב ותפירה מכשיר את הדורות הבאים של אנשי המקצוע, את האנשים שישפיעו במידה רבה על המראה וההרגשה של כל אחד מאיתנו בעתיד. מה בין תפירה, תדמיתנות ועיצוב בכל מה שקשור בעולם האופנה? מהו קורס עיצוב ומה הייעוד העיקרי שלו? היכן אפשר לעבור קורס עיצוב ותפירה ברמה הגבוהה ביותר? כדאי לקרוא, כל התשובות בהמשך המאמר.

תפירה ועיצוב אופנה ומה שביניהם

תחום התפירה והאופנה בכלל הוא אחד מתחומי העיסוק הוותיקים ביותר. גם בעולם שבו האופנה לא שלטה בכיפה והחיים התמקדו בעיקר בכפרים ופחות בערים, ידעה כל אישה להכין עבור עצמה ועבור כל בני המשפחה שלה את פריטי הלבוש הנחוצים להם. עם הזמן חלה עליה דרמטית ברמת החיים, לכל הפחות בקרב האוכלוסייה העירונית. חלק מהעלייה ברמת החיים כלל גם התייחסות ללבוש כאל חלק אינטגראלי מהגדרת האישיות והמעמד של הלובש. תופרים לא רק תפרו בגדים, אלא גם חידשו והמציאו מדי פעם בפעם. בעידן המודרני חלה הפרדה בין מקצוע הבסיס, שהוא מקצוע התפירה, לבין המקצועות היותר זוהרים ומוכרים – התדמיתנות ועיצוב האופנה. המעצב הוא האדם המתכנן את פריטי הלבוש מהשלב הבסיסי שלהם ועד שהם הופכים לפריט לבוש אופנתי. התדמיתן הופך את התוכנית של המעצב למשהו מעשי והתופר אמון על ביצוע התפירה בפועל. כל מעצב הוא קודם כל תופר, אבל לא כל תופר הוא מעצד.

קורס עיצוב ותפירה והיעד העיקרי שלו

קורס עיצוב ותפירה נועד להכשיר את הדור הבר של תופרים ומעצבים. הקורס עוסק בתחום האופנה ברמת התיאוריה וברמה המעשית ומתעל את הידע וההבנה של המשתתפים בו לרמות הגבוהות ביותר. רוצים לדעת עוד? צרו קשר כבר כעת והמומחים של אילנה ברטל יחזרו אליכם בהקדם, להמשך תהליך הרישום.

קורס עיצוב ותפירה

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן