קורס תפירה לנערות – עיצוב אופנה לכל אחת

קורס תפירה לנערות – עיצוב אופנה לכל אחת

המודעות הגבוהה לנושא האופנה בקרב נערות מתבגרות, אשר רוצות לעצב ולתפור לעצמן פרטי אופנה שונים ומגוונים, ובעיקר ייחודיים ומקוריים, גרם להרבה נערות לגלות עניין בלימוד מקצועות האופנה בקורס תפירה המקנה להן בסיס איתן לרכישת מקצוע לעתיד ולפתח את התחביב שלהן למשהו מעשי ויצירתי.

קורס התפירה לנערות מתחילות נועד להקנות את הכישורים הדרושים ואת היכולות הבסיסיות לתפירת חולצה, חצאית או מכנסיים ולתרגל באופן מקצועי את השיטות הנהוגות בתחום. בתכנית לימודי הקורס של בית הספר למקצועות האופנה בניהולה של אילנה ברטל ברחובות, כוללת תרגול ועבודה מעשית, ונועדה להקנות לבוגרות הקורס ידע פרקטי לעיצוב אופנה אישי. אם תמיד חלמתן לעצב לעצמכן מלתחה אישית או שאתן רוצות לפתוח דף חדש בחיים עם קריירה מקצועית באופנה, קורס תפירה למתחילות זה המקום להתחיל בו.

קורס תפירה לנערות
קורס תפירה לנערות

למידע מפורט אודות הקורס לחצו כאן >>>

למי מתאים ומה לומדים?

קורס תפירה המיועד לנערות הנלמד אצל אילנה ברטל, הינו קורס ייחודי, אשר בו תכירו את שיטת AB לבניית גזרות מדויקות בקלות ובמהירות ותוכלו לעצב לכן פרטי לבוש שונים ומקוריים בעיצוב בלעדי שלכן. גם אם אתן לא בעלות ניסיון ואין לכן את הידע הבסיסי, בבית הספר למקצועות האופנה ל אילנה ברטל ובשיטת הלימוד AB, בתוך זמן קצר של 7 מפגשים תרכשו את הידע הנדרש לעצב ולתפור לעצמכן מגוון פרטי לבוש ולפתח את הידע שנרכש כמקצוע לעתיד.

במהלך קורס התפירה לנערות, הבנות נחשפות ולומדות ב-7 מפגשים במהלך חופשת הקיץ  את עקרונות התפירה לפרטי הלבוש השונים. הבנות יכירו את מכונות התפירה לסוגיהן השונים וילמדו שיטות תפירה והתאמה לסוג הבד והתפירה הנדרשת, תלמדו לשרטט גזרות בסיס לחולצות, חצאיות, גופיות ושמלות המבוססות על שיטת העבודה הקלה, המהירה והמדויקת בעזרת סרגל הפלא של שיטת התדמיתנות והתפירה AB שהובאה לארץ על ידי מנהלת ביה"ס אילנה ברטל ועליה מבוססת שיטת הלימוד.

קורס תפירה לנערות בבית הספר למקצועות האופנה

לימודי קורס תפירה המיועד לנערות, מתקיים בחופשת הקיץ וכולל 7 מפגשים פעמיים בשבוע בשעות הבוקר בבית הספר למקצועות האופנה ברחובות. הלימודים מתקיימים בכיתות לימוד קטנות ובאווירה נינוחה והדרכה צמודה של מיטב המורים והמדריכים בעלי הניסיון הרב בתחום. הכיתות מאובזרות בציוד המתקדם ביותר וכל נערה בסוף הקורס תצא עם תיק עבודות ייחודי משלה ועם ידע רב שנרכש בו תוכל כל נערה לפתח בעתיד בעולם האופנה המגוון והעשיר.

צפו בהמלצה של בוגרת הקורס…

בסיום הקורס תוענק תעודת גמר לכל בוגרת מטעם בית הספר. הבטיחו לכן מקום כבר עכשיו והירשמו.
לפרטים נוספים הנכן מוזמנות להיכנס לאתר בית הספר ברשת או להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ והרשמה.

אילנה ברטל-בית הספר למקצועות האופנה, הנשיא הראשון 34 רחובות, 08-9460569

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן