שיעורי תפירה בשעות נוחות

שיעורי תפירה בשעות נוחות

שיעורי תפירה בשעות נוחות ובהתאם לזמנים שלכם

שיעורי תפירה בשעות נוחות

אמנות התפירה היתה מאז ומעולם חלק בלתי נפרד מחיינו שהרי כל בגד דרש רמה מסוימת של תפירה. עם השנים התפתחה לה התפירה והוכנסו שיטות רבות של תפירה המותאמות לפי הצרכים, סוגי הבד, הגזרות ועוד. על מנת שתוכלו להתמקצע בתחום התפירה חשוב לרכוש את הידע המקצועי במסגרת לימודים מעמיקים ומקיפים, אך גם ניתן להנות מקורסים של תפירה להעשרה ולעיסוק כתחביב העונה על הצרכים שלכם וכדרך מוצלחת להגשים את חלומכם ולעצב עבורכם בגד פרי יצירתכם.

ללמוד אומנות פרקטית בתנאים שלכם

לימודי תפירה יעניקו לכם את כל הידע, המיומנויות והכלים הדרושים לשליטה באמנות זו, המשלבת בין טכניקות מסורתיות ועתיקות לטכנולוגיה מתקדמת, ואשר הינה מלאת יצירתיות וקסם. כיום ניתן ללמוד שיעורי תפירה בשעות נוחות ובהתאם לזמנים שלכם.

שיעורי תפירה בשעות נוחות

במסגרת שיעורי תפירה הנלמדים בשעות הנוחות לכם, תוכלו ללמוד בצורה הטובה ביותר כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את מסלול הלימודים המתאים בדיוק למטרותיהם ורצונותיהם. אז אם גם אתם מתעניינים בקורס תפירה – הגעתם למקום הנכון והמוביל בתחום לימודי מקצועות האופנה: בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל.

תחביב יצירתי – מקצוע מבוקש

לימודי תפירה ותדמיתנות בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, מבוקשים עד מאד, שכן אומנות התפירה מהווה את הבסיס לעיסוק בכל תחומי האופנה. זאת ועוד, רבים מבקשים ליהנות מלימודים מלאי יצירתיות אלו לשם העשרתם האישית ועיסוק בתחום כתחביב. התפירה בין אם היא ידנית או נעשית בעזרתה של מכונה מהווה את לכל בגד. על מנת לדעת לתפור במקצועיות נדרשים לימודים מקיפים ומעמיקים, שכן קיימות שיטות תפירה שונות רבות, ונדרש גם תרגול לא מועט על מנת לשלוט בכל השיטות בהצלחה.

שיעורי תפירה בשעות נוחות

ללמוד מהטובים ביותר

בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, תוכלו להנות מלימוד שיטה חדשנית וייחודית של שיעורי תפירה ותדמיתנות על פי שיטת ה-AB המשתמשת בסרגל פלא המסייע לכם בעיצוב, שרטוט והכנת גזרות במהירות ובדייקנות כך שתוכלו לתפור את הבגד שחלמתם עליו במהירות ובמקצועיות ללא פשרות.

שיעורי תפירה בשעות נוחות

הלימודים במסגרת קורס התפירה והתדמיתנות נלמדים בשעות נוחות ומותאמות לכל אחד ואחת לפי האפשרויות שלכם. הלימודים נעשים בכיתות קטנות באווירה חמה ואישית וליווי צמוד ומקצועי של צוות המורים המוכשר. הנכם מוזמנים ליצור קשר ולקבוע מפגש לקבלת פרטים נוספים והתאמה אישית לשעות הלימוד הנוחות לכם במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן