שיעורי תפירה על פי אילנה ברטל

שיעורי תפירה על פי אילנה ברטל

שיעורי תפירה מזווית אחרת

שיעורי תפירה הנלמדים במסגרת קורס תדמיתנות ותפירה בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל מציעה לכם עולם שלם ומרתק של מקצוע מבטיח ושימוש בשיטות מהפכניות ליצירת פריטי לבוש בצורה קלה מהירה ומדויקת.

אילנה ברטל

שיעורי התפירה על פי אילנה ברטל, מאפשרים לכם להנות משיטת לימודים קלה ונוחה באווירה נעימה ועם כלים וידע שימושי הנלמד בכיתות קטנות וליווי צמוד של אילנה ברטל והמדריכות המקצועיות והמיומנות. אם עד היום פחדתם להיכנס לתחום התפירה והכל נראה לכם מסובך וקשה לביצוע ומלווה בחישובים ותכנונים מדויקים, לא כך הוא הדבר אצל אילנה ברטל.

אילנה ברטל – מורה לתפירה עם ניסיון וחזון

אילנה ברטל הינה מעצבת אופנה מעל 30 שנה ומניסיונה העשיר מעניקה לכל סטודנט את מלוא הידע והכלים שיסייעו לכם ללמוד את שיעורי התפירה בקלות וברמה מקצועית גבוהה מאד. לימודי התפירה בבית הספר מיועדים למתחילים וכאלה הרוצים להגשים לעצמם חלום ולעצב ולתפור לעצמם בגדים מקוריים וגם לכאלה בעלי ניסיון בתחום כולל מעצבים המעוניינים ללמוד שיטת עיצוב ותפירה חדשנית ומהפכנית אשר תסייע להם לעצב ולתפור בגדים בקלות, במהירות ובדיוק רב. אצל אילנה ברטל, כולם יכולים!

חוויית למידה ייחודית ואינטימית

שיעורי התפירה על פי אילנה ברטל   תוכלו להנות מחוויית למידה אינטימית באווירה יצירתית ועם יחס אישי. תכנית הלימודים מבוססת על הכרת שיטות התפירה במכונות תפירה מסוגים שונים. כאשר סוגי התפירה הנלמדים הינם עילית הנחשבת כתפירה מדויקת. בנוסף  תלמדו שרטוט גזרות יסוד לפי שיטת התדמיתנות AB ובעזרת סרגל הפלא תוכלו לעצב גזרות לפרטי לבוש שונים. הלימודים מלווים בתרגול אישי בכיתה ובבית כאשר במהלך הקורס תוכלו לתפור לעצמכם 2 פרטי לבוש שנעשו על פי שיטת התדמיתנות והתפירה AB.

אילנה ברטל

בסיום הקורס תוענק תעודה מטעם בית הספר ואם תרצו תוכלו לצאת לדרך חדשה ולפתח את המקצוע והידע בקורסים נוספים מעולם האופנה. על מנת ללמוד את שיטות התפירה על פי אילנה ברטל, יש לרכוש ידע בסיסי המעניק מושגי יסוד לתפירה נכונה ולכל מטרה. במושגי היסוד ילמדו הפעלות של מכונות תפירה, אופן חיבור בדים ליצירת בגד וסוגי תפרים. אך עיקר העיקרים הוא למידה בסיסית של תדמיתנות ועיצוב גזרות כחלק משיטות הלימוד לתפירה נכונה ומעשית.

כיתות קטנות והציוד הטוב ביותר

לימודי התפירה נלמדים בכיתות קטנות המאובזרות בכל הציוד הנדרש ומדריכים מיומנים ומקצועיים שילוו אתכם במהלך הקורס ויטמיעו בכם את שיטות העבודה המובילות בעולם האופנה. הלימודים מתקיימים בשעות הבוקר או הערב לבחירתכם. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ והרשמה צרו קשר עוד היום!

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן