שיעורי תפירה – להגשים חלומות ולעצב בגדים

שיעורי תפירה – להגשים חלומות ולעצב בגדים

אם תמיד חלמת לעצב לעצמך את הבגדים. אם מבט בבגדים של חברייך או בני משפחתך "מדגדג" לך באצבעות כשברור לך מה יכול היה להיות נכון יותר, זה הזמן שלך לקחת שיעורים וללמוד את עולם התפירה. מעבר לכך שבסיום הלימודים תהיה לך יכולת להשתמש במכונת תפירה, יעמדו לרשותך סרגלים מיוחדים שאיתם ניתן לעצב כל בגד, ללא כל צורך בביצוע חישובים מסובכים.

שיעורי תפירה – תחביב או מקצועי?

הגעה אל שיעורי תפירה מאפשרת לך לפתח את התחביב שלך או ללמוד אותו מההתחלה, אך לא רק. אם ברצונך לקבל מקצוע לחיים, זהו המקום הנכון עבורך. בשונה מלימודים אשר מתחילים משימוש בגזרות, כאן אנו מציעים לך להתחיל לעצב את הבגדים שלך כבר מהיום הראשון. שימוש בסרגלי B/A מאפשר לך לעצב בגדים בלי לבצע חישובים מסובכים.

שיעורי תפירה הם הדרך שלך להיפתח אל עולם מעניין ומעוצב. בלימודים נבנו כך שהם מתאימים לך אם כל מה שברצונך לעשות הוא לתפור עבורך ועבור חברייך וכל זאת בבית והם מתאימים גם אם ברצונך להיכנס אל עולם האופנה. דרך הלימוד של בית הספר תאפשר לך להשיג את המטרות שלך.

שיעורי תפירה

השיטה הנכונה בכיתה קטנה

שילוב בין השיטה הנכונה לתפירה וכיתה קטנה שמאפשרת למורה להעניק לך יחס אישי, הוא השילוב הנכון ללימוד עולם התפירה. את השיטה הבאנו מסלוניקי ובעזרתה יתאפשר לך ליצור כבר מההתחלה את הבגדים בעיצוב האישי שלך. הכיתה הקטנה תאפשר לך לשאול שאלות בכל שיעור ולמורה לוודא כי קיבלת את הכלים הטובים ביותר.

בסיום הלימודים תהיה לך שליטה טובה במכונת התפירה, בגדים שכבר תפרת בעצמך והבנה כיצד ליצור את הבגדים הבאים. כל אלו יאפשרו לך לתפור עבורך או באופן מקצועי עיצוב שמלות ערב, בגדי ים וקזו'אל. בית הספר שלנו ישמח לתת לך את כל הכלים הנחוצים לך וללמד אותך את רזי התפירה.

נשמח לשמוע ממך

נשמח לשוחח איתך, לענות על שאלותייך, לספר לך על השיעורים ועל הקורסים השונים שמתקיימים במקום. זה הזמן שלך ליצור עמנו קשר ולהתחיל לתפור לעצמך את החלום.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן