ללמוד תפירה ולהגשים חלום

ללמוד תפירה ולהגשים חלום

אם אופנה זורמת בעורקייך ותמיד חלמת לעצב לעצמך ולסביבתך את הבגדים, זה הזמן להפוך את החלום למציאות. אם שאלת את עצמך מה באמת נדרש לך כדי להצליח לעשות זאת, אולי יפתיע אותך שקבלת הכלים יכולה להיות פשוטה יותר מכפי שנדמה לך.

לתפור בשיטת AB

שיטת AB פותחה בסלוניקי והיא מאפשרת לך לתפור באופן פשוט וללא סיבוכים. במקום לחפש אחר גזרות שונות, לעשות שרטוטים מורכבים ולחשב חישובים, כל שעלייך לעשות הוא להשתמש בצורה הנכונה בסרגל המיועד לתהליך. את השיטה ניתן ללמוד, ליישם בכיתה ובקלות בבית ובמקום העבודה.

קריירה מרתקת בתחום מתפתח

יכול להיות שתמיד חלמת שנשים יגיעו אלייך ויתנו לך משימות שונות. ייתכן שחלמת לעצב שמלות לילדות או בגדי יום יום עם מגע מעוצב ומיוחד. כל זה אפשרי וכל שחשוב הוא שיהיה לך בסיס איתן וטוב להשתמש בו. זה לא מאוחר מדי לפתח קריירה בתחום זה. עתה, כל שעלייך לעשות הוא לבחור את הקורס המתאים עבורך ולהתחיל להתרגש.

ללמוד תפירה
ללמוד תפירה

ללמוד בכיתה קטנה ולהמשיך ליישם בבית

הלימודים בקורס מתקיימים בכיתות קטנות מתוך מטרה להעניק לך יחס אישי. כמו כן, אפשר למצוא כיתות ברחבי הארץ ולהצטרף ללימודי בוקר או ערב. אמנם בכיתה תחכה לך מכונת התפירה ומורה, אך את כל הלימודים ניתן ליישם בבית ויותר מכך, מומלץ ליישם ולהגיע שוב לכיתה עם שאלות ולהתייעץ.

ללמוד תדמיתנות ותפירה במשולב

יש לך אפשרות ללמוד קורס תפירה ולסיים כשיש בידך שני פרטי לבוש בגימור האהוב עלייך. תודות לשיטת AB התוצאה תהיה מדויקת, עם הטכניקות המתאימות לבד ולגזרה – ובסופו של דבר תהיה לך אפשרות לצאת עם הידע לעולם העבודה או פשוט להמשיך לתפור עבור עצמך, משפחה וחברים.

זה הזמן ליצור קשר

אם כבר ניסית ללמוד את התחום ללא הצלחה, אם חשוב לך ליצור את הבגדים של עצמך ואם יש לך תשוקה לתפור לאחרים, זה הזמן שלך ליצור קשר, לשמוע פרטים נוספים על הקורסים, להתרשם מתיק העבודות שבאתר ולהירשם לקורס המתאים עבורך – על מנת להתחיל להפוך חלום למציאות.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן