קורס עיצוב בגדי ים – התחילו בקריירת העיצוב עכשיו!

קורס עיצוב בגדי ים – התחילו בקריירת העיצוב עכשיו!

אחד האתגרים הגדולים בלימודי עיצוב אופנה ושאר המקצועות בתחום הוא לימוד עיצוב בגדי ים.
תחום זה בעולם האופנה דורש התמודדות עם בדים אלסטיים נמתחים, התמודדות והתאמה מושלמת עם נתוני הגוף ושילוב בין סגנונות עיצוב בגדי ים מול אלמנטים נוספים כמו קו אופנה מודרני מול גזרות קיימות של ביקיני, חוטיני, בגדי ים שלמים וכו'.
בקורס עיצוב בגדי ים הנלמד בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות, עושים לכן את החיים קלים.
הקורס נלמד בשיטת ייחודית בעזרת טכניקות ושילוב כלים מקוריים של שיטת התדמיתנות והתפירה AB אשר הובאה מיוון על ידי מנהלת בית הספר ומהווה שיטה חדשנית, מהירה וקלה ליישום, חוסכת זמן יקר ומאפשרת לכן לעצב בגדי ים ייחודיים בדיוק מקסימלי.

קורס עיצוב בגדי ים
קורס עיצוב בגדי ים

לפרטים נוספים אודות המחזור הקרוב לחצו כאן >>>

בית הספר ללימודי מקצועות האופנה של אילנה ברטל, נחשב לבית הספר המתקדם ביותר והמאפשר לכן לרכוש ידע ברמה מקצועית גבוהה בו תוכלו לפתח קריירה מבטיחה לעתיד. קורס עיצוב בגדי הים מועבר על ידי מיטב המורים והמדריכים מהמובילים בתחום באווירה אינטימית, בכיתות קטנות ואיכותיות ועם הציוד והמכשור המתקדם ביותר בענף האופנה.
הכיתות מאובזרות במכונות תפירה תעשייתיות חדשות, שטחי עבודה נוחים ורחבים, מכונות אוברלוק ומגהצים תעשייתיים המאפשרים לכן לעבוד ולרכוש את הידע הנחוץ בצורה המקצועית והמקסימלית ביותר.

בוגרות קורס עיצוב בגדי ים של אילנה ברטל
בוגרות קורס עיצוב בגדי ים של אילנה ברטל

לכל ההמלצות של בוגרי בית הספר למקצועות האופנה >>>

ליווי אישי במהלך הקורס

קורס עיצוב בגדי ים מתאים לכל מי שרוצה לדעת להכין בגדי ים לעצמה, לאחרות וגם באופן מקצועי. הקורס מתאים גם לחסרות ניסיון בתחום, וגם כאלה בעלי ניסיון אשר רוצות ללמוד לעצב ולהכין בגדי ים כחלק מההכשרה שלהן. במסגרת הקורס הנמשך 12 מפגשים של 4 שעות בכל פעם, תלמדו לקחת מידות בצורה מדויקת, לשרטט עם סרגלי הפלא AB בצורה מדויקת גזרות שונות של בגדי ים ולפתח ולשדרג את הגזרות בטכניקות חדישות ביותר בהתאם לקו האופנה ולהביא לידי ביטוי את כושר היצירתיות שלכן.

למי מתאים הקורס?

קורס עיצוב בגדי ים מתאים לכל אחת וגם לבחורות צעירות המתחילות את דרכן בעולם האופנה ורוצות לפתח תחום ייחודי זה. הקורס מוכר על ידי משרד התמ"ת ומסיימי הקורס בהצלחה ייצאו עם תיק עבודות מעשי פרי היצירה שלהן וכן תעודת גמר מטעם בית הספר. אם גם אתן מתעניינות ורוצות לממש את החלום של עיצוב בגדי ים? היכנסו עוד היום לאתר בית הספר ברשת וצרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ והרשמה במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

צפו בהמלצה של נעמי, בוגרת הקורס לעיצוב בגדי ים…

אילנה ברטל – בית הספר למקצועות האופנה

הנשיא הראשון 34 רחובות

טלפון: 08-9460569

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן