קורס תדמיתנות און ליין

קורס תדמיתנות און ליין

תחום האופנה הוא אחד התחומים שלעולם אינם קופאים על השמרים ולעולם ניתן למצוא בהם חידושים ושינויים. זאת, בהתאם לרוח הזמן ולאופי המשתנה של האנשים הקובעים את האופנה עצמה.
חלק חשוב בהבנה של נושא האופנה הוא לימוד והבנה של תחום התדמיתנות. מדובר בתחום רחב, שהכניסה אליו מחייבת רצון להשכיל ולהעשיר את הידע בתחום מצד אחד, ויכולת לזהות את הטרנדים השונים באופנה ולפעול על פי צו השעה בתחום מצד שני.
מהי בעצם תדמיתנות? היכן ניתן למצוא קורס תדמיתנות בכלל, או קורס תדמיתנות און ליין שיעשיר את הידע והיכולות של הלומדים?

קורס On Line לתדמיתנות בשיטת AB
קורס On Line לתדמיתנות בשיטת AB

תדמיתנות – מה זה בעצם?

תדמיתנות במובנה הרחב היא שימוש בפריטי לבוש שונים או בביגוד, על מנת לייצר תדמית ספציפית לאדם או לחילופין לשנות את התדמית של אדם מסוים, באמצעות הלבוש. באופן מעשי, חלק חשוב במקצוע התדמיתנות הינו תכנון של פריטי לבוש שונים, החל משלב השרטוט של הבגד וכלה בשלב הסופי של העיצוב וההתאמה שלו. תדמיתן עשוי לשמש אדם מסוים על מנת לשנות את התדמית הספציפית שלו, או לחילופין לייצר מוצר או פריט לבוש המותאם באופן כללי למי שמעוניין להשתמש בו ככלי לשינוי תדמיתי. במילים אחרות – תדמיתן טוב עשוי לייצר פריט לבוש אופנתי שישפיע על אופן הלבוש של אנשים אחרים.

רוצה להתרשם מחוויית הלימוד בקורס? הנה המחשה חזותית של מסכי התוכנה:

לימודי תדמיתנות והתועלת שבצידם

לימודי תדמיתנות און ליין כוללים למעשה את כל המרכיבים השונים של יצירת פריט לבוש חדש – החל בתכנון פריט לבוש כל שהוא, עבור בהפיכת התוכנית לפריט לבוש בפועל וכלה בהתאמות הסופיות שלו. לימודי תדמיתנות מהווים חלק חשוב בהשכלה של אנשים המעוניינים ללמוד את נושא האופנה מעבר לביצוע שגרתי של תפירה ורקמה על מרכיביהן השונים. בשנים האחרונות השתכללה שיטת הלימוד. נכון להיום ניתן לעבור קורס תדמיתנות און ליין בהוראה מרחוק ואין צורך להגיע לכיתת הלימוד בפועל. עם זאת, יש בהחלט צורך לעמוד בדרישות הקורס ולבצע את המטלות המתחייבות ממנו. קורס תדמיתנות און ליין של אילנה ברטל מעניק למשתתפים בו ערך מוסף גבוה והזדמנות ללמוד את התחום היטב ולהשתלב בו. מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך התהליך שיכניס אתכם לעולם האופנה. בבית ספר למקצועות האופנה אילנה ברטל ישנם מגוון קורסים אופליין וגם אונליין כגון קורס עיצוב אופנה אונליין , מה שנותר לכם לעשות זה ליצור איתנו קשר כבר עכשיו וללמוד מקצוע מעניין לחיים.

כתבות נוספות

צרו קשר

כתבו לנו

קישורים שימושיים

דילוג לתוכן